Vraag

Voetbalmatchen op tv

  • 15 March 2021
  • 3 reacties
  • 74 Bekeken

Ben sinds 1 week overgestapt van Telenet(15 jaar) naar Proximus en heb konstant haperingen tijdens kijken van voetbalmatchen. Het is om gek er van te worden. Ze hebben nochtans een wifi-booster op mijn Tv aangesloten maar echt vervelend. Gebeurt af en toe is met gewoon tv te kijken nooit Netflix maar voetbal een schande. Gisteren gewoon op VTM2 gekeken en was niet te doen. Als dit niet opgelost wordt ga ik terug bij Telenet waar ik 15 jaar geen problemen heb gehad. Is er een oplossing daarvoor?

 

 


3 reacties

Reputatie 4
Badge +2

kan je de decoder niet aansluiten met utp kabel? wifi booster is niet echt denderend .

@SPAKOZ als als voorlopige test eens de decoder zou kunnen aansluiten met een lange utp kabel die je voorlopig op de grond legt om zo je decoder rechtstreeks te verbinden met je bbox modem, dan zou je al zeker kunnen uitsluiten of het aan de wifi-booster  ligt, want dat is nog niet zeker dat de oorzaak de booster is.

heb je dat voor alleen bij het voetbal bekijken. 

Je zou al de toestellen kunnen resetten maar het is interessanter van te kunnen elimineren.

Proximus medewerker kan ook altijd  je lijn eens bekijken op fouten.

Reputatie 7
Badge +5

@SPAKOZ Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijken we het eens na.

Reageer