proximus forummedewerkers zullen je bericht nog niet opgemerkt hebben, hopelijk morgen wel .
Indien nog niet gebeurd, best ondertussen zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen.
@tommy77 Met 2 V6-decoders zou je normaalgezien wel dezelfde opnames moeten kunnen zien op beide decoders. Ik heb hier even alles nagekeken maar zie niet onmiddellijk een oorzaak.
Zijn het opnames van specifieke zenders die je niet ziet op de 2de decoder ? Heb je de mogelijkheid beide decoders even rechtstreeks met kabel aan te sluiten, of eens van plaats om te wisselen ? Op die manier kunnen we uitsluiten of het probleem evt aan de decoder of aan de wifi bridge gelinkt is
Beste, beide decoders zijn rechtstreeks aangesloten, ik heb geen WiFi bridge.
Kan je ze dan eens van plaats omwisselen om te zien of het probleem in de slaapkamer blijft, of toch mee verhuist met de decoder.
Doet het probleem zich voor op specifieke opnames (bepaalde serie, bepaalde zender,...) ?
Ik probeer het straks. Ik heb het gemerkt met de opname van een film. Zal eens controleren of er nog verschillen zijn.