Vraag

Verkeerde datum bij alle programma's op de Pickx website https://www.proximus.be/pickx/nl

  • 9 August 2021
  • 1 reactie
  • 159 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3
Verkeerde datum er staat Vandaag 19 Januari in plaats van Vandaag 09 Augustus

       Sinds zaterdag staat er bij alle programma’s in de TV gids via de website De tv-gids voor al je zenders is nu gratis beschikbaar - Proximus Pickx als datum 19 Januari . In de screenshots kan je het zien. Modem is gerest ( fabrieksinstelling ) maar heeft niet geholpen. Dit probleem is enkel via de website TV, sport, films en series live uitgezonden of uitgesteld in replay - Proximus Pickx.  Ook vorige programma’s  in replay hebben verkeerde datum . Vb. Reizen Waes van afgelopen zaterdag 07 Augustus 2021 op de site staat er “Reizen Waes: Japan
TV Replay  Zat 19 Jan | 20:45 - 21:30 | Documentaire”

Voorbeeld van Reizen Waes in replay met datum 19 januari op zaterdag 7augustus

Kan iemand van Proximus of forumleden dit even testen, zodat ik weet of het een algemeen probleem is of enkel bij mij. Bedankt. 

@AntonellaD @HadewychT @GeertC 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Deze ochtend nog eens getest. Nu met een andere PC en via Telenet verbinding. Zelfde fout bij aanklikken van eender welk programma verkeerde datum. ( vandaag 19 januari staat er bij) Dus fout door mijn verbinding met de Bbox v3+ of mijn PC kan ik uitsluiten. 

 

Reageer