Skip to main content

Goedeavond, Aangaande klantnr 39*****. Tot nu woonde ik bij mijn moeder. Op 01/06/21 verhuis ik echter naar 8920 Langemark. Ik heb heel veel dingen opgenomen. Met mijn verhuis zal ik die blijkbaar kwijt zijn. Twee vraagjes dus: hoe snel wordt internet/tv geïnstalleerd op mijn nieuw adres (een nieuw abonnement dus) en kan ik mijn opnames recupereren ? Alvast bedankt. Michel Nimmegeers.

@jazzmido Ik heb het klantnummer onleesbaar gemaakt om jouw privacy te respecteren.

Op dit klantnummer vind ik geen aanvraag tot verhuis terug. Ik veronderstel dat je voor de nieuwe aansluiting een nieuw klantnummer hebt ontvangen waarbij een nieuwe installatie zal plaatsvinden? Zo ja, de opnames dat je hebt bij jouw moeder, verhuizen dan inderdaad niet mee.

Groetjes,
Antonella


Goeiemorgen,

Bedankt voor de snelle reactie.

Hoe kan ik het snelste een nieuwe installatie krijgen ?

Vriendelijke groeten,

Michel.


@jazzmido Je kan de aanvraag online doen (https://www.proximus.be/nl/id_personal/particulieren.html), via de klantendienst (0800 22 800) of in een Proximus shop (https://www.proximus.be/nl/id_ar_poslocator/particulieren/r-orphans/vind-een-proximus-shop.html). Groetjes, Antonella


Reageer