Skip to main content

Sinds kort zijn al mijn opnames en planning voor opnames van “Property Brothers For ever home “

volledig verdwenen alhoewel er bij de opgenomen afleveringen geen vermelding stond van bijvoorbeeld nog  …..  uren voordat aflevering wordt verwijderd ?    Naar klantendienst gebeld maar die begreep niets van wat ik zei ,  kwam steeds met dezelfde mededeling “”””na 2 maanden wordt alles gewist “”” verder niets.

Met deze uitleg krijg je je opnames niet terug, maar we weten aan de hand van je vraag ook niet wat er precies aan de hand is. Zijn het verse opnames? Hoe vers? Hoe oud? Welke decoder? Of via de Pickx app? ….

Dat opnames zouden verwijderd worden na 6 maanden werd aangekondigd op je factuur, waarschijnlijk van april. Het staat ook aangekondigd op de website.
https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_stop_long_term_recording/particulieren/blog/news/uit-eerste-hand/stop-enregistrement-a-long-terme.html?v1=shorturl&v6=opnamesbewaren

Als je een V5 hebt met harde schijf en de opnames staan op die schijf verandert er niets.
Staan opnames niet op de harde schijf van de V5 of heb je een V5c/V6/V7/V7c geldt bovenstaande mededeling.

Anderzijds heb ik gemerkt dat op mijn V7 de boodschap “wordt binnenkort verwijderd” staat vanaf een week vóór de effectieve verwijdering, maar dat de Pickx app deze boodschap niet toont.

Reageer