Vraag

Verdwenen opnames of niet opgenomen

  • 16 November 2021
  • 14 reacties
  • 127 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Beste, Van de serie THOSE WHO KILL S03 op NPO3 staat enkel de eerste opname van 8 oktober 2021 op mijn decoder, kan hier nog iets aan gedaan worden a.u.b.

M.v.g., Lieve


14 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@Godelieve.van.landeghem Heb je deze afleveringen elke keer ingesteld om op te nemen? Ik zie inderdaad enkel die aflevering staan.

Reputatie 3
Badge +1

Hallo Daisy, Ik heb ze ingesteld om op te nemen *als serie* zoals ik dat altijd doe voor series maar er is hier blijkbaar iets verkeerd gegaan, ik heb hetzelfde probleem op onze 2de decoder in ons vakantieverblijf.

M.v.g. Lieve

Reputatie 3
Badge

Het is zeker niet de eerste keer dat zoiets gebeurt op de Nederlandse zenders. Dergelijke zaken heb ik al meermaals vastgesteld, met name : dat ik een serieopname instel en iets slechts één- of tweemaal opgenomen wordt. Zou totaal niet mogen !

Reputatie 4
Badge +1

Heb ik nog altijd met “het mes op tafel” op NPO2, is al een week zo maar geen reactie van Px. Je moet telkens op “opnemen” klikken want serie opnemen haalt niets uit. Werkt hier trouwens niet bij dat programma.

Reputatie 7
Badge +5

@Godelieve.van.landeghem Je kan geen serieopnames inplannen op niet-Belgische zenders.

Reputatie 7
Badge +3

@Godelieve.van.landeghem Je kan geen serieopnames inplannen op niet-Belgische zenders.

@DaisyS  Ter info.  Ik kan nochtans wel nieuwe serieopnames inplannen op de NPO zenders.

 

 

En heb ook lopende serieopnames op NPO.

 

Dit hangt toch ook af van welk programma / serie een zender X uitzendt , ze zijn niet allemaal opneembaar, nee?

welke zenders er via TV of via Pickx app beschikbaar zijn staat wel aangeduid in de zenderlijsten maar niet welke zenders opneembaar zijn en dit kan juist niet volgens mij omdat het juist van het programma of serie afhangt die ze uitzenden.

Reputatie 7
Badge +3

@Martin  Ik antwoorde op de opmerking van DaisyS louter ter info , omdat ik wel series van buitenlandse zenders kan inplannen.

DaisyS schreef:

@Godelieve.van.landeghem Je kan geen serieopnames inplannen op niet-Belgische zenders.

Tot op heden is het nog altijd mogelijk om alle series uitgezonden op buitenlandse zenders op te nemen als serieopname en het ook zo in te plannen.( hier bij mij toch)

Als je wil kan ik hier nog screenshots plaatsen van serieopnames die ik heb ingepland op ZDF, BBC RTL Duitsland  enz..

 

omdat ik al voorgehad heb dat niet alles opneembaar is bij een bepaalde zender

Reputatie 7
Badge +3

omdat ik al voorgehad heb dat niet alles opneembaar is bij een bepaalde zender

Welke bepaalde zender als ik mag vragen? 

Het is wel al een tijd geleden en eigenlijk bij mijn pa, het waren shows, ik dacht toen mss heeft dit iets met auteursrechten te maken en als ik mij nog goed herinner is dit hier vroeger ook al ter sprake gekomen. 
Maar ik zal de vraag dan mss anders stellen, heb jij dit nog geen enkel keer voorgehad dan, dat je op één of ander zender een bepaald programma niet kon opnemen?

Reputatie 3
Badge +1

Hallo Iedereen, alvast bedankt voor de vele reacties, het bij mij slechts de 2de maal (tot hiertoe) dat het niet lukt om een serie op te nemen op een NL zender, hopelijk blijft het zo! :wink:

M.V.G. Lieve

Reputatie 4
Badge +1

Ik had nog nooit problemen met serieopname bij geen enkele buitenlandse zender. Behalve “met het mes op tafel”, en  dat is nu opgelost.

Reputatie 5
Badge +2

wat er soms gebeurd, dat er in een serie plots één aflevering met een verschillende naam staat of dat de aflevering nr niet klopt en dan wordt er natuurlijk niet opgenomen, maar op te lossen door die aflevering los op te nemen, 

het gebeurd veel dat de week erop weer nr 1 en 2 staat geprogrammeerd en als je daar niet op let worden die afleveringen dan niet opgenomen ondanks dat het al 3 en 4 zijn, soms moet je wel opletten, ligt dus aan de programmatie

Reageer