Vraag

Verdwenen opnames

  • 16 April 2021
  • 4 reacties
  • 73 Bekeken

Ik stelde in (‘aflevering opnemen’, niét ‘serie opnemen’) om The Daily Show op te nemen op Comedy Central; op 13, 14, 15 en 16 april, en dit telkens om 18.30u.

Deze afleveringen werden niet opgenomen (of zijn intussen verdwenen). Wanneer ik in de app kijk naar ‘geplande opnames’, zie ik 4 geplande afleveringen. 3x (!!) vandaag - 16 april - om 18u30, en 1x op zondag 18 april om 07u40. Allebei even vreemd; de afleveringen vandaag aangezien de aflevering 3x gepland staat, en de aflevering van zondag aangezien ik die niét instelde om op te nemen.

Graag een oplossing en een uitleg voor dit probleem, en hoe jullie dergelijke problemen in de toekomst zullen proberen te vermijden. Ik ben pas een aantal maanden klant en heb al een aantal dergelijke problemen gehad.


4 reacties

FYI: al er deze avond niemand niet meer reageert van Proximus zal het pas maandag zijn.

eventueel de bbox en de decoder even spanningsloos zetten zou kunnen iets oplossen, kan je altijd proberen.

Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus

Toch altijd een waar genoegen om beroep te kunnen doen op de klantendienst van Proximus. Is het nu in de winkel, aan de telefoon, of Messenger of hier op het forum, een mens wordt er gelukkig van. Ik betaal iedere maand met plezier om zo’n service te krijgen.

Je hebt blijkbaar hier niet gemeld als de aangegeven oplossing al dan niet gelukt is, en zullen de @Proximus forummedewerkers ervan uitgegaan zijn dat het opgelost was hiermee, dus als zij hier de draad opnemen kunnen ze u wel verder helpen 

Neen, het is hiermee niet opgelost.

en ook al was het daarmee opgelost, is mijn vraag naar de oorzaak van dit probleem nog niet beantwoord. Ik begrijp helemaal niet hoe een aantal problemen zó vaak kunnen voorvallen (niet enkel bij mij, maar bij veel gebruikers op dit forum), dat er nooit een oorzaak gemeld wordt en nog minder een structurele oplossing … (verdwenen opnames, programmagidsen die niet kloppen, opnames die verkeerd opgenomen worden, ...).

Reageer