Vraag

verdwenen opnames

  • 14 March 2021
  • 16 reacties
  • 4208 Bekeken

Opnames verdwenen na herstarten decoder

 


This topic has been closed for comments

16 reacties

Bij willen bekijken van programma krijg ik vaak foutmelding ivm serverfout media niet beschikbaar..dan herstart ik decoder en programma is weg..

 

maandag komen de Prox forummedewerkers terug langs en kunnen die ook terug zetten als het moet.

bbox en decoder eens resetten kun je ook proberen

eerst bbox resetten en pas als die volledig terug functioneel is de decoder resetten

 

Reputatie 7
Badge +5

@Nancy_041 Heb je de stappen ondernomen zoals @Martin heeft gezegd? 

Kan je je forumprofiel vervolledigen? Indien er nog problemen zijn kunnen we het eens nakijken. 

Over welke opname(s) zou het gaan? 

Ondertussen getelefoneerd naar Proximus en decoder gereset.. probleem zou moeten opgelost zijn. Maar wel héél jammer dat al die opnames weg zijn..Aan de telefoon werd mij gezegd dat ze die niet meer kunnen terughalen..Ik dacht nochtans dat alles daar werd bewaard..een harde schijf zoals vroeger was dan misschien toch beter??

Reputatie 7
Badge +5

@Nancy_041 Als de opnames verwijderd zijn kunnen we ze inderdaad niet terug halen. 

Over welke opnames zou het gaan? 

De opnames van Leef en verboden liefde..maar ik begrijp niet goed waarom je dit vraagt aangezien ik ze toch niet kan terug krijgen... Ik heb nochtans al gelezen dat mensen wél hun opnames terug kregen..en dat snap ik niet goed.

Groetjes

Nancy

Reputatie 6
Badge +3

Wat er bedoelt wordt, is al u de opnames verwijderd heeft van uw account, kunnen we ze niet meer terugzetten. Er zijn andere omstandigheden waar het wel mogelijk is, wanneer we de link terug leggen tussen uw decoder en de bibliotheek dat mensen hun opnames terug te zien krijgen.

Als u uw klantennummer of lijnnummer toevoegt aan uw profiel zoals @DaisyS gevraagd had, kunnen we kijken om dit ook voor u te doen.

Ok ik heb efkes moeten zoeken om mijn profiel te vinden en aan te passen..Maar nu heb ik mijn tel.nr. toegevoegd en hoop dat daarmee ook mijn opnames kunnen worden terug gezet.

Groetjes

Nancy

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb je opnames terug toegevoegd.

Ik zal vanavond eens checken als ik thuis kom..Alvast bedankt

Groetjes 

Nancy

 

 

 

Hallo,

zopas eens gekeken..en neen hoor mijn opnames staan er niet terug

Reputatie 6
Badge +3

Heeft u sinds Hadewych haar tussenkomst de decoder ook herstart?

 

Neen ..zal ik straks eens doen

 

De afleveringen van Leef staan er nu wél terug maar niet deze van verboden liefde...

Reputatie 7
Badge +4

De afleveringen van Leef staan er nu wél terug maar niet deze van verboden liefde...

ok, ik probeer deze nogmaals toe te voegen voor je

Ok. Nu staat alles terug en daar ben ik blij om. Wel jammer dat ik dit zelf allemaal heb moeten uitzoeken en via zoeken op Google op dit forum ben gekomen. Want de Proximus medewerker die ik aan de telefoon had zondag zei mij onmiddellijk dat verdwenen opnames onmogelijk konden worden terug gezet 😒 Ofwel werkt die man er nog niet lang en weet hij niet dat dit wél mogelijk is.

In ieder geval.. probleem opgelost.. bedankt