Vraag

verdwenen film

  • 10 August 2019
  • 12 reacties
  • 139 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2
ik heb op 4 augustus de film Life on the Line om 9.10 op ZES
Gisteren wilde ik naar die film kijken en merkte dat hij er niet meer bij stond.
Het is de eerste keer dat een film verdwijnt, het waren meestal een deel van een serie dat verdwijnt maar nog nooit een film. Het zou me zeer verwonderen dat ik ze per toeval verwijderd heb want ik let altijd zeer goed op wat ik verwijderd. Het gebeurd soms als iets gekeken hebt en er begint iets anders op te nemen dat je moet opletten omdat de plaats dan verspringt,
Is het mogelijk eens te kijken voor die film, want ik heb de modem herstart en hij staat er nog niet bij

12 reacties

En je decoder heb je die ook al herstart , zie je hem eventueel nog staan in de Pickx-app of op de site http://proximuspickx.be
Reputatie 5
Badge +2
neen ook niet in pickx, de film is helemaal verdwenen, heel raar want ik heb hem zeker niet gewist.
nog nooit meegemaakt met een film, wel al met serieopnamen waar er maar enkele bleven staan, maar steeds opgelost door proximus.
zien wat het nu geeft, want het is nu ook niet mijn fout.
Reputatie 7
Badge +4
ik heb op 4 augustus de film Life on the Line om 9.10 op ZES
Gisteren wilde ik naar die film kijken en merkte dat hij er niet meer bij stond.
Het is de eerste keer dat een film verdwijnt, het waren meestal een deel van een serie dat verdwijnt maar nog nooit een film. Het zou me zeer verwonderen dat ik ze per toeval verwijderd heb want ik let altijd zeer goed op wat ik verwijderd. Het gebeurd soms als iets gekeken hebt en er begint iets anders op te nemen dat je moet opletten omdat de plaats dan verspringt,
Is het mogelijk eens te kijken voor die film, want ik heb de modem herstart en hij staat er nog niet bij

Hi patricia
kan je even controleren of de opname nu op je decoder staat
Reputatie 5
Badge +2
ja de film staat er terug tussen, dank je voor de tussenkomst
Hoe komt het dat hij verdwenen was?
vriendelijke dank en een fijne dag
Patricia
Reputatie 7
Badge +4
ja de film staat er terug tussen, dank je voor de tussenkomst
Hoe komt het dat hij verdwenen was?
vriendelijke dank en een fijne dag
Patricia

Ik kan jammer genoeg geen directe reden vinden voor eht verdwijnen van de opname
ik geef dit wel nog door zodat men dit verder kan onderzoeken
Reputatie 5
Badge +2
ik wacht nog altijd op de nieuwe decoder die verstuurd zou worden tegen eind juni. In een items van het forum is er vermeld dat die een stockbreuk hadden of zo iets en later zouden verstuurd worden. Het ligt misschien daaraan dat ik nog steeds een V4 heb.
Ik neem elementary op via VIJF, en als de uitzending daags nadien herhaalt wordt, wordt die erboven nog eens opgenomen, wat niet erg is. (dit gebeurd voor alle series die daags herhaald of nadien nog eens herhaald worden) Maar op de uitzending van woensdag 7 augustus om 19.35 is er daags nadien 22 minuten opgenomen van het programma ervoor denk ik en dan gestopt, dus die uitzending van elementary was verdwenen of niet volledig overschreven, Het kan nu ook zijn dat VIJF het uur veranderd had en dat het daaraan lag.
Ik heb die opname van woensdag 19.40 dus niet kunnen bekijken maar dat is minder erg omdat ze toch niet echt vervolgen. Ik heb wel die overgenomen uitzending al gewist zodat je het niet meer kan nakijken.

Nog een bijkomende vraag of opmerking op de TV kan je een serieopname die ten onrechte opgenomen word als "serieopnamen stoppen"
op Pickx kan je dit niet, daar moet je ze één voor één annuleren.

hopelijk versta je mijn uitleg een beetje want het is nogal lang
Reputatie 7
Badge +4
jammer geneog akn het voorvallen wanneer de programamtie bij de zender niet gerespecteerd wordt dat er een deel van het programma mist
je kan bij je opnames instellen hoeveel voor dat het programma start je wil opnemen
je kan de opname bvb al 5min eerder laten starten voor aanvang van het programma

een serieopname kan je jammer genoeg enkel via de decoder volledig verwijderen, niet via pickx
Reputatie 5
Badge +2
die keer lag het niet aan het programma dat origineel opgenomen was maar aan het heropnemen de volgende dag.
het was die dat niet juist was
Je kan niet programmeren dat een serie al de opnamen op neemt ook die je niet wil, maar dit vind ik niet zo erg want die kan je wissen zoals vb thuis die daags nadien een eerdere opname herhaalt, met die te wissen is het gedaan.
Maar het is wel vervelend dat de opname die al opgenomen is overlapt wordt door dezelfde opname, als die hetzelfde is, is dit niet zo erg
Maar zoals die van woensdag als ze er iets anders opzetten, is dit heel vervelend
het is maar de eerste keer dat er iets anders opgezet word, ik had dit nog niet meegemaakt
Het is het overlappen dat zou moeten vermeden worden.
Ik merk dat het voor iedere serie gebeurd, dit merk je natuurlijk maar als je op dit moment toevallig de tv opzet.
je kan bij je opnames instellen hoeveel voor dat het programma start je wil opnemen
je kan de opname bvb al 5min eerder laten starten voor aanvang van het programma

Is dit dan onlangs veranderd dat je dit zelf kunt instellen?
Reputatie 7
Badge +4
je kan bij je opnames instellen hoeveel voor dat het programma start je wil opnemen
je kan de opname bvb al 5min eerder laten starten voor aanvang van het programma

Is dit dan onlangs veranderd dat je dit zelf kunt instellen?

excuses, je kan deze optie inderdaad niet meer aanpassen, dit is standaard zo ingesteld op 5min vooraf
… maandagen zijn soms lastig 😞
Reputatie 5
Badge +2
het programma waar ik over spreek was volledig opgenomen op woensdag, er stond 90 min op maar de volgende dag is het terug opgenomen en dan maar 22 min in het totaal en niets van de originele opname. Heel vervelend
het is door die heropname de volgende dag dat het verdwenen is, en daar is niets aan te doen, en ik was te laat voor replay, maar ja als je opneemt is het niet altijd de bedoeling om het direct te bekijken.
@jonathandr Ja het valt wel bij iedereen eens voor en zeker op een maandag zoals je zegt ☺️
Ik was ook eerst aan het twijfelen omdat het vroeger gekund heeft vandaar dat een mens soms de pedalen kwijt geraakt met altijd dat veranderen ….

Reageer