Vraag

V7 , welke van de beide terug te sturen ?


Reputatie 1
Badge

Hallo,

Ik heb een V7 ontvangen 
Ik heb echter 2 V5's (en 1 V6) in dienst.
Maakt het uit welke V5 ik swap met de V7 en terug stuur ?
Of hoe weet het system welke V5 achteraf gedeactiveerd moet worden ?
Had hiervoor gebeld naar de klantendienst maar de operator kon hier geen antwoord op geven...


12 reacties

Reputatie 4
Badge +1

noteer er allemaal de nummers van:

Ik dacht , dat je zelf de decoders kon de-activeren,  in ieder geval een jaartje gelden toch, want ik deed het zelf voor mijn V5, welke geswapt werd voor een V5c , na eindeloze en onverklaarbare problemen met de V5.

Ik dacht zelf dat er een handleiding bij de nieuwe decoder zat om naar de juiste website te gaan. Zie eens naar de documenten bij je nieuwe decoder.

Als je het niet zelf wil doen, vraag het dan op forum of via de prox-chat, maar geef dan wel de juiste nummer van decoder die je wil elimineren door ( wat je zelf kan doe je meestal beter …!!, en vraag het enkel als je het zelf echt niet kan)

Hallo,

Ik heb een V7 ontvangen (swap met V5).
Ik heb echter 2 V5's (en 1 V6) in dienst.
Maakt het uit welke V5 ik swap met de V7 en terug stuur ?
Of hoe weet het system welke V5 achteraf gedeactiveerd moet worden ?
Had hiervoor gebeld naar de klantendienst maar de operator kon hier geen antwoord op geven...

@Daniel_0139  Nee dat maakt niks uit want als je het de-registratie nummer (0800 99 696) belt wordt die oude van de lijn geschrapt, hoe het moet →  klik hier

Reputatie 1
Badge

Hallo,

Ik heb een V7 ontvangen (swap met V5).
Ik heb echter 2 V5's (en 1 V6) in dienst.
Maakt het uit welke V5 ik swap met de V7 en terug stuur ?
Of hoe weet het system welke V5 achteraf gedeactiveerd moet worden ?
Had hiervoor gebeld naar de klantendienst maar de operator kon hier geen antwoord op geven...

@Daniel_0139  Nee dat maakt niks uit want als je het de-registratie nummer (0800 99 696) belt wordt die oude van de lijn geschrapt, hoe het moet →  klik hier

Martin,

Ok, heb dit nummer gebeld maar er werd er niet vermeld welke decoder te verwijderen.

Vervolgens V7 geïnstalleerd: OK

Dan de V6 opgestart: OK

V5: beiden vroegen naar logingegevens (tel  nr), dus 1 van beide decoders genomen: OK

Ik vermoed nu dat ik gewooon de andere V5 terug stuur aangezien de 3 andere decoders werken

 

Ik vermoed nu dat ik gewooon de andere V5 terug stuur aangezien de 3 andere decoders werken

Inderdaad dit klopt

Hallo,

Ik heb een V7 ontvangen (swap met V5).
Ik heb echter 2 V5's (en 1 V6) in dienst.
Maakt het uit welke V5 ik swap met de V7 en terug stuur ?
Of hoe weet het system welke V5 achteraf gedeactiveerd moet worden ?
Had hiervoor gebeld naar de klantendienst maar de operator kon hier geen antwoord op geven...

Hoe heb je een v7 gekregen

@jasperdh1 Wat het juiste criteria is om een v5 om te ruilen voor een v5 als je geen Epic combo hebt of neemt weet ik ook niet maar de proximus medewerkers kunnen dit wel natrekken/beslissen als je recht hebt op een v7 als ze hier de draad opnemen.

Badge +4

Bij de voorstelling van de Flex / Packs een android decoder V7 en nu is de kar jammer genoeg al gedraaid …. aan de ene kant beter een goed product zonder al teveel bugs v5 dan een half werkende android decoder?! 

Reputatie 6
Badge +3

De decoder V7 draait op Android TV 9 (Pie).

Bij de voorstelling van de Flex / Packs een android decoder V7 en nu is de kar jammer genoeg al gedraaid …. aan de ene kant beter een goed product zonder al teveel bugs v5 dan een half werkende android decoder?! 

ik weet niet of er echt nog dramatische bugs inzitten want het gaat niet enkel om de apps natuurlijk die je erop kunt installeren.

Ik heb al gehoord van iemand dat als je er echt op staat om een v7 decoder te krijgen het toch zou toegestaan worden !?

zou de V7 Android TV nog niet geüpdatet zijn naar Android 10

Reputatie 6
Badge +3

Dat gebeurd niet automatisch. Want er moet ook getest worden of de tv-interface blijft werken, net als de driver voor de interne componenten. De V6 is ook nooit geüpgradetet geweest naar een hogere versie dan Android 5.1.1, bekijk dit topic: https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/zeer-moeizame-installatie-decoder-v6-50763  (afbeelding). Google moet ook alles terug valideren alvorens je een nieuwe versie via firmware mag pushen op een apparaat.

Ok

Reageer