Vraag

V7 van zender veranderen met google assistant

  • 23 August 2020
  • 6 reacties
  • 965 Bekeken

Reputatie 1

Welk stemcommando moet ik geven om van zender te veranderen met de V7 decoder. Telkens als ik het probeer, springt mijn TV op Youtube.

Zijn er nog andere stemcommando’s die ik met de V7 decoder kan gebruiken.


6 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Dit is wat ik vind : http://mijn-google-home.nl/google-assistant/commandos/

 

Welk stemcommando moet ik geven om van zender te veranderen met de V7 decoder. Telkens als ik het probeer, springt mijn TV op Youtube.

Zijn er nog andere stemcommando’s die ik met de V7 decoder kan gebruiken.

ik weet niet als proximus al zelf een pagina heeft met specifieke google assistant commando’s voor de v7 

→ https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_decoder_v7/particulieren/blog/news/uit-eerste-hand/nieuwe-tv-decoder-gamen-bingewatchen-google-voice-search.html

Reputatie 6
Badge +2

Ik trek me dat eigenlijk niet aan, ik praat wel tegen mijn vrouw, mijn kinderen en kleinkinderen, met de meeste buren, vrienden, soms met vreemden maar dat heeft mijn vrouw niet zo graag. Ooit zei mijn nu overleden buurvrouw dat ze iets zei tegen een madame van Belgacom die iets vertelde over een bericht dat ze kon beluisteren  en dat die madame van Belgacom niet eens antwoordde. Onbeleefd! 🤕

Ja zeg stel je voor dat je buurvrouw je zou bezig gezien hebbe terwijl je tegen je decoder aan het praten was ...:relaxed:

Reputatie 7
Badge +4

@Paul_050 Als je vb op het ‘home’ scherm staat of een bepaalde zender, kan je de google speach knop indrukken en ‘VTM’ zeggen. Hij zal dan automatisch naar de juiste zender gaan.

Het kan inderdad zijn dat hij naar youtube gaat als je in het menu ‘apps’ zit, als Netflix of youtube opstaat. 

@Paul_050 Als je vb op het ‘home’ scherm staat of een bepaalde zender, kan je de google speach knop indrukken en ‘VTM’ zeggen. Hij zal dan automatisch naar de juiste zender gaan.

Het kan inderdad zijn dat hij naar youtube gaat als je in het menu ‘apps’ zit, als Netflix of youtube opstaat. 

Snap de meerwaarde niet van de knop op afstandsbediening in te moeten drukken om te praten, aangezien ik juist zonder afstandsbediening wil werken. Helaas lukt koppelen met google home niet…

Reageer