Skip to main content

Algemeen

  • Onverwacht opstarten van de V7 (bijvoorbeeld tijdens de nacht)
    Het probleem is nog niet verdwenen, dit kan nog voorkomen bij enkele klanten.  Er bestaat een work around om dit probleem te vermijden.  Schakel de CEC functie uit in het menu van je decoder. 
     Home => Instellingen => Instellingen Toestel => Apparaatvoorkeuren => HDMI CEC
  • Traagheid bij het volledig uitschakelen van de decoder.
    In vergelijking met de V5C / V6 is de opstarttijd van de V7 gelijkaardig, er is geen verbetering voorzien op korte termijn..
  • Foutmelding P011, P130 of andere foutmeldingen die verschijnen
    Deze foutmeldingen worden dagelijks opgevolgd.
    Er zijn reeds acties ondernomen om deze foutmeldingen op te lossen.
    Er zijn echter meerdere oorzaken welke complex zijn en individueel dienen onderzocht te worden.
    Wij zetten alles op alles op deze foutmeldingen zo snel mogelijk op te lossen.
  • Vastlopen van de decoder bij het voortspoelen of terugspoelen bij TV-Replay
    Onze engineers wensen hiervan concrete voorbeelden te ontvangen.  Je mag voorbeelden (zender, progr, ...) hier steeds posten zodat dit verder onderzocht kan worden. 
  • HDMI-CEC welke de TV en de decoder samen uitschakelt.
    Dit is het principe van CEC, u kan dit uitschakelen in het menu instellingen van de decoder via
     
     Home => Instellingen => Instellingen Toestel => Apparaatvoorkeuren => HDMI CEC
  • Een volledige stop van de decoder bij het lang induwen van de power knop op de afstandsbediening… Herstart de decoder in plaats van volledig uit te schakelen.
    Opgelost bij de volgende software-update.
  • Vanaf kanaal 1 kan je enkel tussen de favoriete kanalen zappen.  Je moet een kanaalnummer invoeren van een niet-favoriet kanaal om terug normaal te kunnen zappen.
    Hieraan wordt gewerkt, dit zal met de volgende software-update nog niet opgelost zijn.

Replay en opnames

  • Wanneer je wenst terug te spoelen bij TV Replay wordt u gedwongen om een abonnement op Tv Replay+ te nemen.
    Onze engineers wensen hiervan concrete voorbeelden te ontvangen.  Je mag ze hieronder posten zodat we dit verder kunnen onderzoeken. 
  • Snel vooruit spoelen/terugspoelen is onnauwkeurig.
    Het probleem is gekend, dit doet zich enkel voor ingeval men een « live » TV programma had gepauzeerd.  Dit doet zich niet voor bij Replay of bij opnames.
  • Snel vooruit spoelen bij een serie-opname zorgt ervoor dat de programmatie geannuleerd wordt.
    Onze engineers wensen hiervan concrete voorbeelden te ontvangen.  Je mag ze hieronder posten zodat we dit verder kunnen onderzoeken. 
  • Dubbele of ontoegankelijke opnames met error-code  P135
    Zie opmerkingen bij error Pxxx
  • Opnames die onbeschikbaar worden tijdens het afspelen van de opname.
    Zie opmerkingen bij error Pxxx
  • Wanneer je een opname verlaat zal deze op de achtergrond blijven afspelen.
    Met het gebruik van de home (menu) toets verlaat je de opname niet, je moet de knop « stop » gebruiken.

Interface

  • Bepaalde elementen van de interface blijven bij sommige gebruikers zichtbaar, zelfs wanneer de decoder in stand by wordt geplaatst.
    Onze engineers wensen hiervan concrete voorbeelden te ontvangen.  Je mag ze hieronder posten zodat we dit verder kunnen onderzoeken. 
  • Bij de keuze van audio en ondertitels dient men het menu te verlaten met de ‘return’ toetst in plaats van te valideren met de ‘OK’ toets.
    Indien men deze 2 parameters wenst te veranderen moet men 2 keer in het menu gaan.

Google/apps

  • Het opstarten van de Pickx app verloopt trager om trager
    De opstarttijden zijn reeds ingekort.
  • Onmogelijk om de  V7 toe te voegen aan Google Home
    Dit is momenteel niet voorzien.
  • Shadow onmogelijk
    Niet voorzien op korte termijn.
  • Amazon Prime is verdwenen?
    We zijn in afwachting van de vernieuwing van het certificaat.
  • Bij BeTV op aanvraag: zijn de ondertitels niet synchroon.
    Vraag gesteld aan BeTV

Kanalen

  • Waar is het RFM TV logo?
    Dit is aanwezig.

Audio/video

  • Toegang geven aan de originele audio/video stream(!)
    • Stoppen met het geforceerd upscalen naar HDR, zelfs al is het Tv-toestel compatibel.
    • Stop met het forceren van Dolby Digital → dit geeft de indruk dat het geluid zeer stil is bij gebruikers.
    • De mogelijkheid geven om zelf dynamisch de refresh rate van het beeld in te stellen.

Deze punten zijn in onderzoek

  • Het niet gelijklopen van de audio en video bij het TV kijken.
    De problemen met lip Sync zijn gekend, er zijn reeds verbeteringen uitgevoerd en er worden nog verdere verbeteringen gepland bij volgende updates.
  • Slecht beeld bij TV-replay
    Onze engineers wensen hiervan concrete voorbeelden te ontvangen.  Je mag ze hieronder posten zodat we dit verder kunnen onderzoeken. 
  • Slechte audio tijdens het zappen bij sommige kanalen.
    Onze engineers wensen hiervan concrete voorbeelden te ontvangen.  Je mag ze hieronder posten zodat we dit verder kunnen onderzoeken. 
  • Geen geluid bij live TV via Bluetooth.
    Onderzoek is lopende.

 

 

Onze ploegen werken in 2021 verder aan andere verbeteringen, zoals :

 

  • Long time nPVR
  • Persoonlijke hernummering
  • Klassieke TV gids

Update 2 en 3 feb 2021

  • Minder P-errors, vooral P130, P016 en P011
  • Deep standby werkt nu goed (je moet hiervoor de power toets op de afstandsbediening lang induwen). Op deze manier verbruikt de decoder minder stroom, maar duurt het langer om uit standby te komen.
  • Als je alle afleveringen van een serieopname wil verwijderen, krijg je een extra scherm waarin gevraagd wordt of je ook de geplande opnames van deze serie wil stoppen.
  • Sommige swimlanes hebben nu een knop “meer” op het einde zodat je al de programma’s kan zien die overeenkomen met de criteria van die swimlane.
  • Terug- en verderspoelen (met de knop links/rechts rond de OK knop) in een herstart programma (TV Replay) of een opname verlopen vlotter. 
  • Problemen met Movies&Series zijn opgelost. Afleveringen worden niet meer dubbel weergegeven en worden weergegeven in de juiste taal.
  • Je kan terug verder- en terugspoelen in trailers van Proximus VOD
  • Tijdens het zappen wordt ‘geen info’ niet meer weergegeven
  • Zwart scherm tijdens het zappen of tijdens live TV is weg. 
  • Tijdens het bekijken van een Replay programma springt hij niet meer naar live TV. 

Update 1-7 april 2021

MW 3.64.1 and APK 4.64.4

Belangrijkste wijzigingen : 

  • Bugfix: Probleem opgelost waarbij er geen geluid was en waar soms een reboot nodig was om het geluid terug te krijgen
  • foutmelding P133 verminderd
  • Replay nauwkeurigheid of accurate start tijden:
    • Bij het starten van een replay start de video bij het werkelijke begin van het programma in plaats van de programmatijd in de tv-gids
  • Watchlist:
    • Elk tv-programma (live, replay, opname, toekomst) of on-demand video kan worden toegevoegd aan Mijn watchlist vanaf de detailpagina van het programma of de video. De watchlist is te vinden in Home > Mijn Video's
  • Onboarding hints:
    • Na de upgrade en voor nieuwe klanten, na de eerste keer opstarten, na het wissen van gegevens krijgt de klant hints te zien wanneer hij voor het eerst bepaalde functionaliteiten gebruikt (tv-gids, fast-forward/rewind, OK-knop bij het bekijken van een video, favorieten)
  • Kanaalnummering wijzigen naar NL of FR:
    • Via de instellingen zal de klant een andere kanaalindeling kunnen kiezen. Hij zal kunnen kiezen tussen de Nederlandse of de Franse tweetalige kanaal line-up waar we een logica hergebruiken voor de nummering voor Brussel www.proximus.be/brusselhernummering
  • Een Support sectie toegevoegd in de secties waar de klant een aantal supportacties kan starten (systeem info, check voor updates, kanaal scan (in geval van problemen met kanaal info), data wissen, app herstart)
  • Formaat van de posters in Series sectie van de Movies & Series pass is sterk verbeterd
  • Na het indrukken van de pauzeknop op de afstandsbediening, zal de focus op de voortgangsbalk liggen in plaats van op de knop Opnieuw opstarten. Wanneer op OK wordt gedrukt, wordt de video hervat in plaats van vanaf het begin opnieuw te beginnen. 
  • Zappend gedrag bij favoriete kanalen:
    • Gedrag verholpen zodat je niet per ongeluk in de favorietenlijst terechtkomt bij het zappen door de normale kanalen line-up
  • Geluid van de toetsen van de afstandsbediening standaard op nul gezet (dit is het geluid dat je hoort elke keer als je op een toets drukt)
  • Verbetering uitgevoerd voor lage bandbreedte lijn profiel (P025 fouten)
     

Update 25 mei 2021

MW 3.68.0 and APK 4.68.5

Er werden enkele verbeteringen aangebracht die zullen beschikbaar zijn na reboot of automatisch na een update aanvraag via de app stores binnen +/- 7 dagen.

  • BEPless boot feature:
    • Informeert u wanneer opnames, apps,… niet beschikbaar zijn,  maar je wel Live-tv zal kunnen blijven kijken
       
  • Nieuwe swimlane "Mijn gehuurde items":
    • Beschikbaar in MyVideo's
       
  • Bugfixes:
    • Error P135: pauze probleem in het afspeelscherm is opgelost.
    • V7 liep soms vast in stand-by. Dit is nu opgelost.
       
  • Replay springt niet meer naar live tv:
    • Nu ook van toepassing voor blacklisting & Parental control. Springt niet meer naar live tv tijdens het terugspoelen. 
       
  • COTA:
    • Dit zal Proximus in staat stellen om nieuwe software releases uit te rollen naar een specifieke groep van klanten. (= targeted roll out)
  • Verbeterde rapportering in geval van 'wake up at night', waardoor een betere & meer accurate opvolging mogelijk is

Update oktober 2021

Bij een aantal klanten wordt deze week APP versie 4.81.4 opgeladen. 

Deze versie bevat een aantal bugfixes. 

Info HDR & Dolby 

  • HDR

Met de V7 TV-box stemde Proximus ermee in om de HDR-normen op Android-niveau te volgen. Wanneer die standaarden worden geüpgraded ( zoals de volgende update voorzien in april 2022 ) zal de V7 decoder box volgen – op voorwaarde dat de HDMI-link wordt gebruikt en NIET SPDIF !! Proximus heeft ervoor gekozen om hiervoor geen aparte ontwikkeling te doen op de V7-box, omdat die ontwikkelingen erg zwaar zijn. Dit betekent dat je – afhankelijk van het model en type van je tv – veranderingen in kleuren kunt hebben wanneer HDR is ingeschakeld en SDR-inhoud wordt weergegeven. De enige oplossing hier is om HDR voor iedereen uit te schakelen.     

  • DOLBY

Je hebt 2 instellingen voor DOLBY met de V7 TV-box: automatische instelling en stereo. De aanbevolen instelling is automatisch. We volgen de Android-normen en aangezien de meeste kanalen nog steeds stereo-inhoud leveren, wordt deze inhoud automatisch overgebracht naar een DOLBY-stream, wat kan resulteren in een aangepast geluidsniveau dat niet luid genoeg is. De oplossing in dit geval is om de stereo-instelling standaard te kiezen.  Ook hier worden de Android-standaarden regelmatig bijgewerkt (alleen voor HDMI).    

 

november 2021

Vanaf nu kan je de zendervolgorde ook aanpassen op de Android box (V7). Meer info vind je hier 

 

december 2021

MW 3.80.0 en APK 4.87.6 

Update voor klanten in Oost- en West-Vlaanderen (om te beginnen)

 

Grootste nieuwigheid : 

In de bovenste menubalk vind je een nieuwe optie “Ontdek”. Later zal deze ook beschikbaar zijn via internet en de mobiele Pickapp en op Apple TV. 

Het huidige selectie op het startscherm toont een selectie van inhoud op basis van het persoonlijke kijkgedrag of op basis van actualiteitsgebonden onderwerpen. 

De nieuwe verkenningsfunctie “Ontdek” doorzoekt de hele TV-gids van de afgelopen 7 dagen op basis van een dubbele genreselectie zoals ‘film/eng’ of ‘sport/fietsen’ of ‘kinderen/muziek’,…

Dus naast zoeken op trefwoord is het een zoekfunctie op basis van genrefiltering.

 

februari 2022

APK 4.91.2

De eerste 20 000 klanten krijgen deze week deze lang gevraagde update

 

-Je hebt vanaf nu de mogelijkheid om de Tv-gids lay-out op de V7 TV Box zelf te kiezen
-Naast de bestaande verticale lay-out zal je nu ook de mogelijkheid hebben om te kiezen voor een horizontale lay-out
-Deze horizontale lay-out geeft een overzicht van de verschillende programma’s op alle zenders terwijl de verticale lay-out inzoomt op de programma’s van één specifieke zender
-De Tv-gids lay-out kan gewijzigd worden via de Instellingen
-Een nieuwe instelling “Tv-gids lay-out” werd gecreëerd
-Je kan hier kiezen tussen “Tv-gids – Horizontale lay-out” en “Tv-gids – Verticale lay-out” 
-De verticale lay-out verdwijnt niet
Via menu - instellingen (tandwieltje) - TV-gids lay-out kan je de instellingen veranderen
 

Overzicht van mogelijke oorzaken van foutmeldingen.

Deze lijst is wel maar een indicatie. Er kunnen ook bijkomende andere oorzaken zijn waar verder onderzoek door ons nodig is. 

April 2023

 

MW 5.5.5.2 - TV app version 5.120.3

 

Deze versie bevat voornamelijk enkele verbeteringen op het gebied van stabiliteit en prestaties.  Het betekent niet dat het probleem zich nooit meer zal voordoen, maar het zou veel minder moeten voorkomen. 

 

Volgende zaken werden opgelost : 

  • Geen reactie op afstandsbediening 
  • Lange zaptijd (>1 sec) 
  • Onverwacht herstarten terwijl je de TV-box gebruikt.
  • Onverwacht herstarten van de Pickx TV app
  • Onverwacht opstarten van de TV-box
  • Zwart scherm bij Live TV
  • Lay- out van Studio 100 swimlane is aangepast
  • Android serienummer wordt nu juist weergegeven bij Instellingen - Instellingen toestel - Apparaatvoorkeuren - Over - Status - Serienummer

 

De update zal (als alles goed loopt) gebeuren door Google tussen 4 en 12 april. 

 

Mei 2023

MW 5.5.6.1 - TV APP 5.120.4

 

Deze versie bevat een fix voor 

  • Te trage/snelle audio/video bij TV Replay
  • Terug naar live uitzending springen terwijl je iets in TV Replay bekijkt

Hij bevat ook verbeteringen voor

  • Lipsync issues bij live TV
  • Algemene vertragingen in de Pickx App en Netflix

 

Jan 2024

 

MW 5.7.3 

Fouten die niet meer of minder vaak zullen voorkomen : 

  • P004 
  • P135 
  • Lipsync issues, algemene traagheid (lange zaptijd, Netflix swimlane laad traag) en herstarten van de app
  • Fix voor uitzonderlijk lange start-uptijd > 20 sec
  • Automatisch herstarten van de decoder
    • Herstart getriggerd door geheugenproblemen
    • FATAL EXCEPTION: Technicolor resource manager

Enkele nieuwe functies : 

  • Eco mode
    • Activatie van de "eco mode" - De decoder gaat na 20 minuten in actieve stand-by in de netwerk-stand-by
    • Uitschakelen van de "eco mode" - De decoder zal niet langer in netwerkstand-by gaan en alleen de actieve stand-by gebruiken
  • Disney plus swimlane

 

Heb je problemen met het updaten?
Het probleem is niet gekoppeld aan de nieuwe firmware 5.7.3, maar doet zich voor bij bepaalde gebruikers met een “Switch” of “private router” (TP Link, LinkSys, Tenda, etc.) met hun eigen DHCP-configuraties.
 

Oplossingen:
​​​​​
Koppel de tvbox los van de privérouter
Sluit hem rechtstreeks aan op de internetbox
Start de tvBox en stop hem nadat deze is gestart
Plaats de tvBox achter de privérouter

 

Heeft u een geluidsprobleem met de nieuwe 5.7.3-update?

Ga naar Instellingen > Apparaatinstellingen > Apparaatvoorkeuren > Beeldscherm en geluid > Geavanceerde audio-instellingen > stel dit in op "geen: gebruik nooit surround sound"

Deze bug wordt momenteel onderzocht. Wij houden u op de hoogte van de ontwikkelingen rondom dit onderwerp.

 

Ondervindt u een geluidsprobleem met bepaalde typen Bluetooth-headsets tijdens de nieuwe 5.7.3-update?

Dit probleem is bekend en wordt onderzocht

 

Feb 2024

 

update naar APK 5.140.1

 

Volgende veranderingen zullen zichtbaar zijn : 

 

  1. We verplaatsten de Zoek & ontdekpagina onder het Zoekicoon
  2. Als je een opgenomen programma wil bekijken en je start dit op vanuit de TV-gids zal dit afgespeeld worden als TV Replay. Als je dit start vanuit ‘Mijn video’s’ wordt de opname gestart. 

 

Update mei 2024

 

update naar APK 5.149.1

 

Hiermee worden enkele bugs opgelost :

  • P131 bij Replay
  • Zwart scherm/reboot als je een serie-opname selecteert
  • De knop ‘Toevoegen aan lijst’ die niet werkt. 

 

Update augustus 2024

 

De uitrol van APK 5.152.1 is deze week van start gegaan en duurt tot 29 augustus 2024 

Deze nieuwe APK lost vooral bugs op bij opnames en replays (live springen)

ik ben even de pedalen kwijt :relaxed: maar moet de fritz dan voor de v5 niet in routed mode kunnen werken omdat je hierboven geantwoord hebt ivm de V7:

“Dat het met een Fritzbox niet werkt heeft niks met whitelist te maken, maar wel met bridge/routes mode”.

ik ben even de pedalen kwijt :relaxed: maar moet de fritz dan voor de v5 niet in routed mode kunnen werken omdat je hierboven geantwoord hebt ivm de V7:

“Dat het met een Fritzbox niet werkt heeft niks met whitelist te maken, maar wel met bridge/routes mode”.

De V5 kan beide modes aan.

 


veel problemen  na update van begin april (1tot 7 april)  ervoor had ik bijna nooit problemen met mijn v7 . nu heb ik foutmelding p 131 en p135 . zwart scherm en geen geluid . ethernet kabel niet verbonden . afstandsbediening reageert niet . zeker geen update maar een downgrade voor mij . voor die update geen problemen met mijn decoder .


Dat is inderdaad precies weer naar af, benieuwd of iedereen met de laatste software update allemaal het zelfde zullen voorhebben!
werkt die goocheltruc dan ook bij u om via de instellingen naar de pickx app te gaan > geforceerd stoppen en terug openen. Want ik heb hier al lang geleerd dat dit niet altijd wil zeggen; omdat het bij iemand wel lukt dat het dan bij andere ook zeker gaat lukken, daarom dat ik deze vraag stel.


de eerste 10 dagen na die update was alles ok. nu de laatste 4 dagen  alle dagen  problemen . hopelijk is het maar tijdelijk . heb zelfs weer problemen met door en weer spoelen ik heb het eens geprobeerd met geforceerd stoppen . we zullen zien.


Geforceerd upscalen naar HDR, is er1 jaar later al een optie om dit uit te schakelen?


@Nathalie21 Dit is op dit ogenblik nog niet mogelijk. In het vastgezette bericht zullen we telkens al de nieuwigheden bij een update vermelden. 

@danny195 Ik zal je feedback doorgeven naar de verantwoordelijken. 


@Nathalie21 Dit is op dit ogenblik nog niet mogelijk. In het vastgezette bericht zullen we telkens al de nieuwigheden bij een update vermelden. 

 

Niet te snappen V7 is een jaar uit en die dwaze auto Hdr is er nog steeds, ik kan daar dus gewoon niet naar kijken

Er zit ook totaal geen logica in sdr materiaal te gaan scalen naar Hdr, wie verzint zo iets eigenlijk?


Soms kun je dat ook via de TV menu uitzetten.


Hier nu ook regelmatig vastlopers…. en fouten.Onlangs toevallig  resolutie gewijzigd in settings naar 720p. Gevolg was dat het android menu niet meer  op het scherm  kon en ik dus  niets meer kon wijzigen. Heb reset gedaan van decoder.Dan was de vorige V6 decoder beter hoor.

 Mvg Artie


probleem met  favoriete tv zenders is er ook weer . als ik mijn tv aanzet staat het auto op favorieten en kan ik  juist tussen die zenders zappen   . ik heb mijn favorieten gewist nu .


probleem met  favoriete tv zenders is er ook weer . als ik mijn tv aanzet staat het auto op favorieten en kan ik  juist tussen die zenders zappen   . ik heb mijn favorieten gewist nu .

ik zou blij zijn mocht ik enkel tussen mijn favorieten kunnen zappen.

;-)


Ik heb Replay +  met mijn v7. Nu had ik Thor opgenomen, maar ik kon die ook via Replay bekijken, dus ik dacht, waarom niet? Tja, ik moest het kijken even onderbreken en toen ik terug wou kijken via Replay kreeg ik vanalles te zien: een andere film, sport, maar geen manier om terug te keren naar Thor. Gelukkig heb ik geen hamer om naar mijn tv te gooien.

En nee, het hele zooitje herstarten veranderde er niks aan.


sorry misschien staat het antwoord hier al, maar ik ben nieuw. Ik denk aan overstappen, klopt het als je de v7 decoder hebt dat je ontbeperkt opnames kunt opslaan ? Vroeger was dit 50 uur maar voor mij veel te weinig. de regel van 2 opnames en 1 bekijken valt weg deze is waarschijnlijk onbeperkt


Dat is zeker niet het geval dat je opnames onbeperkt kunt opslaan, voor geen enkel type van decoder trouwens


Dacht ik al, ik kreeg deze info op de vraag  :

 

want als ik goed begrepen heb kan je maar 50 uur opnemen in de cloud en dat is veel te weinog

Met de nieuwe decoder is dit onbeperkt

 

ja onbeperkt verschillende programmas opnemen, maar als ik goed ingelicht ben kan je maar 50 uur in de coud opslaan

Met de v7 decoder is dit onbeperkt

 

dus deze info is verkeerd ? en klopt die 50 uur ?

 


Aantal uren Opnames in de cloud

  • Opnames blijven 60 dagen beschikbaar op het netwerk (max. 400 uur)
  • Bepaalde opnames kunnen langer bewaard worden tot 3 jaar (max 50 uur),
    dit moet manueel ingesteld worden. (Long Term Conservation)

Nu momenteel is het zelfs niet mogelijk om Lange termijn opnames te programmeren op de V7 maar dit zou op termijn wel moeten kunnen.


ok echt bewaren doe ik nooit maar die 400 uur is zeker ?

Want nu heb ik gewoon 2 decoders met hdd dat hij volop kan opnemen als we op reis zijn

sorry voor al die vragen

 

maar neemt hij het programma op of het uur ?

daarmee bedoel ik je neemt bvb thuis op maar er is een ramp geberud en nieuws loopt uit voor 20 min dus lijk nu met mijn decoders stata hij ingesteld dat hij altijd 30 min extra opneemt.

Maar kan me goed inbeelden als dat nu met de cloud is en 120 000 mensen nemen thuis op dat ze dat geen 120 000 x opnemen en dat hij gewoon programma toont.Of werkt dit nog altijd op hetzelfde systeem als met hdd decoders


Het probleem is inderdaad dat je bij  extra uitzendingen zoals bv covid beslissingen uitgezonden worden dat je opname die je dan voorzien hebt kan mislopen ook bvb als de programmatie in de programmagids verkeerd is !!!
Je kan niet zomaar  tijd voor en na een programma dat je wilt opnemen zelf instellen die zijn default dus als je al 100% zeker wilt zijn zou je ook bv het programma na de opname die je wilt ook moet opnemen en als dit bv een kort programma is zelfs nog een programma erna, dus dit zeker niet echt gebruiksvriendelijk als een programma uitloopt en de programmatie niet volgt.


en dit is de ziekte van alle providers !!!! de digitale vooruitgang zeggen ze, en je kan nog minder doen dan 30 jaar geleden :grinning: . Toen kon je een programma programmeren met streepjescode enzo


Bij het opstarten werkt het geluid soms niet.  (Extern via optische kabel.) Lijkt wel omdat de soundbar soms sneller opstart..  alle standby buttons ongeveer gelijktijdig op de remote worden ingedrukt om alles op te zetten..


Bij Replay bekijken van een programma kan je niet pauzeren. Als je " stop " drukt moet je terug vanaf het begin bekijken.


nog een vraag vroeger als je tv keek daalde je snelheid als je 2 hd programmas opnam daal de snelheid van indernet goed, hoe zit dat tegenwoordig ? Heeft dit inog invloed nu het op de cloud wordt opgenomen?


Bij Replay bekijken van een programma kan je niet pauzeren. Als je " stop " drukt moet je terug vanaf het begin bekijken.

Terwijl je nu toch aan het testen bent, als je pauze drukt i.p.v. stop werkt dit wel om verder te kijken bij Replay


Bij het opstarten werkt het geluid soms niet.  (Extern via optische kabel.) Lijkt wel omdat de soundbar soms sneller opstart..  alle standby buttons ongeveer gelijktijdig op de remote worden ingedrukt om alles op te zetten..

Werkt dit wel goed als je hetgeluid enkel via je TV laat komen (zonder soundbar dus) ? 

Bij Replay bekijken van een programma kan je niet pauzeren. Als je " stop " drukt moet je terug vanaf het begin bekijken.

Wat gebeurt er als je pauzeert ? Dit zou toch moeten gaan bij TV Replay. 

nog een vraag vroeger als je tv keek daalde je snelheid als je 2 hd programma’s opnam daalde de snelheid van internet goed, hoe zit dat tegenwoordig ? Heeft dit nog invloed nu het op de cloud wordt opgenomen?

Enkel tijdens het bekijken van de opnames of live TV heeft dit een kleine invloed op je snelheid, maar veel minder dan vroeger. Als je decoder afstaat terwijl er een programma opgenomen wordt zal je dit niet merken. 


Bij geluid via tv decoder is het me nog niet opgevallen eigenlijk. In het begin heb ik een paar keer moeten herstarten omdat er een error was maar daar werkten jullie al aan.


Reageer