Beantwoord

V7 decorder bij Flex abonnement


Reputatie 1

Hey iedereen!

Ik had vorige week het persbericht gelezen dat er bij het afsluiten van het nieuwe flex abonnement een v7 decorder zou worden mee geleverd. Ik zit nu te kijken op de Proximus pagina waar je zelf het abonnement kunt samenstellen maar ik vind nergens terug dat dit zo zou zijn. Daarom vroeg ik mij af of er dus effectief een v7 decorder zal worden geleverd na de bestelling?

 

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Martin 1 July 2020, 11:54

Bekijk origineel

200 reacties

Beste,

In augustus kreeg ik een mail dat ik in de loop van de maand een nieuwe decoder ging ontvangen “voor een optimale kijkervaring”.

We zijn nu december, en ik heb nog altijd niets ontvangen.

Ik heb een HDF 4K TV.

Heb ik misschien geen recht op een optimale kijkervaring ?

 

⌘-Proximus medewerkers kunnen dit zeker verder onderzoeken als je recht hebt op een V7 decoder, als hier iemand van hen de draad opneemt, mogelijks zal dit pas morgen zijn.

PS: indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen 

(In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen),

zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen.

Hallo.

Wij zijn reeds enkele maanden klant Flex.
Is het mogelijk de V5 decoder (kosteloos) om te ruilen voor een V7?
En zo ja, is dit de juiste manier?

Met vriendelijke groet.

@Jan123 Dat zullen de proximus medewerkers voor u natrekken en verder regelen van zodra ze morgen hier de draad opnemen. 

indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen 

  (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat de prox medewerkers hiermee morgen direct aan de slag kunnen.

Reputatie 2
Badge

@ddeconin Ik heb juist uw dossier 46798102 opgevraagd.Blijkbaar zat uw order geblokkeerd in het systeem.IT zou dit gisteren in orde gemaakt hebben.De dossierbeheerder gaat nu verder het nodige doen.Ik begrijp volkomen uw ongenoegen en ik begrijp ook dat uw vertrouwen in Proximus met de minuut kleiner aan het worden is.Maar ze zijn er wel degelijk mee bezig.Excuses nogmaals.Groetjes,Joel

@Joel M Bedankt dat ik via jou wat informatie kreeg. Jammer genoeg had Sinterklaas ook nog geen nieuwe V7 decoder bij voor mij. Enig idee of de dossierbeheerder hem op de slee van de kerstman gaat krijgen?

Reputatie 7
Badge +3

@ddeconin 

nee, ik zie dat de dossierbeheerder nog geen nieuw order heeft ingeleid

ik ga erop aandringen, want volgens mij kan het nu wél….

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Jan123 

beste,

je kan de ruil ook aanvragen via je MyProximus account. kan je eens kijken ? 

als het niet lukt, mag je ons contacteren ? 

groeten

Tina

@tina.b 

Beste,

Ik heb dit nagekeken maar vindt dit niet meteen terug

Waar Zou ik dit moeten vinden?

Met vriendelijke groet

Reputatie 7
Badge +3

@Jan123 

ik kan het nu ook niet meer terugvinden

ben er zeker van dat het ook via MyProximus mogelijk geweest was.

Excuses

Ik zal zelf nakijken en eventueel een order opstarten.

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Jan123 

order voor verzending V7 is ingeleid

@ddeconin 

order voor verzending V7 is ingeleid

 

Hopelijk kan bpost leveren volgens de gevraagde termijn

wie een toestel moet terugsturen : kijk ook in de spam, de labels staan op het laatste blad…

Groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@ddeconin

door fout in ordersysteem was oude decoder reeds aangerekend

maar dat is ondertussen rechtgezet.

Verrekening gebeurt ofwel nog voor domiciliering doorgaat, ofwel gebeurt er terugstorting

in de mail van 2 november staat het label voor retour van de andere decoder, graag nog in orde brengen ? :-) 

vriendelijke groeten

Tina

Reputatie 2
Badge

@ddeconin

door fout in ordersysteem was oude decoder reeds aangerekend

maar dat is ondertussen rechtgezet.

Verrekening gebeurt ofwel nog voor domiciliering doorgaat, ofwel gebeurt er terugstorting

vriendelijke groeten

Tina

@tina.b Aangezien ik niet wou opdraaien voor het aanrekenen van niet ontvangen decoders heb ik op dit moment dus mijn domiciliering geblokkeerd. Ik kreeg nu inderdaad een afrekening met daarop een bedrag van 149€ voor een decoder. Het spreekt vanzelf dat ik dat bedrag niet ga voorschieten. Ik krijg dus voor de vervaldag een aangepaste factuur? Of betaal ik de factuur zonder die extra 149€? Ik heb inmiddels ook een bericht gekregen dat mijn pakket met een V7 decoder ‘wordt klaargemaakt’. Hopelijk lukt het deze keer dus wel...

Reputatie 7
Badge +3

@ddeconin  Deze  correctie is verwerkt in document 7093468830, wat je namiddag kan consulteren in My Proximus, mail of papieren versie komt later. Dit bedrag moet niet vereffend worden. Groetjes Luc

Reputatie 7
Badge +3

@Luckydiver Dag, ik zie dat men hier vandaag mee bezig is geweest. Kan zijn dat men u nog gaat contacteren. Groetjes Luc

Reputatie 7
Badge +3

@Luckydiver Dag,  Ik heb het order uitgevoerd en de decoder staat op 10/12 als levering.

Groetjes Luc

Ik heb intussen al iemand van Promimus aan de lijn gehad.

Prima service.

Luc

 
Reputatie 2
Badge

@ddeconin  Deze  correctie is verwerkt in document 7093468830, wat je namiddag kan consulteren in My Proximus, mail of papieren versie komt later. Dit bedrag moet niet vereffend worden. Groetjes Luc

@Luc.M .M Ik zie de correctie inderdaad en mijn saldo staat nu op het verwachte restbedrag. Bedankt voor de feedback. Hopelijk lukt het deze keer wel om de decoder te leveren. Een bedankje ook aan jou en je collega's op het forum hier om me op de hoogte te houden/brengen van de status van mijn dossier. Via het callcenter lukte dat blijkbaar niet. Misschien iets aanpassen in jullie procedures zodat klanten bij dergelijke dossiers op regelmatige tijdstippen op de hoogte worden gebracht van het probleem, de status en de opvolging?

Reputatie 2
Badge

@ddeconin  Deze  correctie is verwerkt in document 7093468830, wat je namiddag kan consulteren in My Proximus, mail of papieren versie komt later. Dit bedrag moet niet vereffend worden. Groetjes Luc

 

@Luc.M Hmm… de status van mijn ‘bestelling’ ziet er nogal vreemd uit… 
Is het nu ‘bijna op voorraad’, ‘op vooraad en ordt klaargemaakt’ of ‘onderweg’ ?  Een leveringsmail van BPost heb ik nog niet gehad…  Hopelijk zit de bestelling niet weer vast :-s

In het overzicht : 

In de ‘Meer Info’:
 

 

Reputatie 7
Badge +3

@ddeconin Leveringsdatum staat op morgen 11/12/20.Groetjes,Joel

Reputatie 2
Badge

Het ziet er uit dat het misschien gaat lukken deze keer …
 

 

Reputatie 2
Badge

Het ziet er uit dat het misschien gaat lukken deze keer …
 

 

Gelukt.

Reputatie 2
Badge

@Joel M Bij de ‘details van de aanvraag’ (7 december) van mijn uiteindelijk geleverde V7 decoder zat geen retourbiljet voor de oude decoder. Het zit ook niet apart in mijn spam. Bij de vorige mislukte poging (‘17/11’) zat wel een retourbiljet. Mag ik dat gebruiken of bezorgt u me nog een nieuw retourbiljet?

 

Badge +4

Dit weekend zal je hier nu geen antwoord krijgen (pas vanaf maandag) maar ik neem aan dat je wel het retourbiljet kan gebruiken…. het zal wel terecht komen.

@ddeconin Normaal zal het waarschijnlijk wel lukken met de oude retourlabels zoals hier reeds aangehaald, maar ik persoonlijk zou wachten tot ze maandag tot ze nieuwe retoutlabel versturen of u bevestigen dat het met de oude labels ok is, dit om eventueel meer problemen over je nek te halen en ‘t zal nu ook niet meer op twee dagen komen hé :wink:

Hallo.

Wij zijn reeds enkele maanden klant Flex.
Is het mogelijk de V5 decoder (kosteloos) om te ruilen voor een V7?
En zo ja, is dit de juiste manier?

Met vriendelijke groet.

Reageer