Vraag

V5 decoder vervangen door Android TV Box

  • 28 November 2023
  • 6 reacties
  • 130 Bekeken

Beste,

Ik heb 2 decoders voor 2 tv’s, een Android TV Box en een V5 decoder die in het verleden aangekocht is. Kan deze vervangen worden door een nieuwe Android TV box?

Met vriendelijke groet,

Norberto


6 reacties

Ter info , in afwachting van een officieel antwoord van een Proximus moderator morgen:

Dan zal je wel huur moet betalen voor deze 2de huur decoder daar alleen maar de1ste decoder in het flex pack ingesloten zit.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Norberto Zoals @Martin al aanhaalde is dat mogelijk en komt er huur bij voor de 2de decoder.Groetjes,Joel

Mijn excuses dat ik dit topic even kaap, maar is de android tv box dikker of dunner dan de v5 compact? Kan je die afmetingen ergens vinden?

Android box 7   =35mm  

Android box 7C =28mm

V5 compact       =40mm 

Die 7C is die dat je nu op de productpagina van de TV Box ziet?

Dit is inderdaad deze

Bron: Android TV Box | Proximus
Een oude TV Box omruilen en een nieuwe TV Box aanvragen is heel makkelijk. Met de nieuwste TV Box ervaar je Pickx op de beste manier. Hou wel rekening met een éénmalige omruilingskost van €49.
De eenmalige omruilkost valt weg wanneer je een oude TV Box omwisselt voor een Android TV Box wanneer je geabonneerd bent op één van de volgende de tv-optie(s) Pickx All Stars, Pickx All Stars & Sports, Disney+ of Netflix. Als je al een Android TV Box hebt en je wil deze omruilen voor een meer recente versie van de Android TV Box met wifi (compact) valt de éénmalige omruilkost niet weg.

 

Een extra TV nodig bij je thuis?

Een 2de TV Box huur je voor € 8/maand.
Vanaf een 3de TV Box krijg je 2€ korting.

€ 8 /maand

Btw en Recupel inbegr.

Bestellen

Upgrade jouw huidige TV Box met de nieuwe met wifi!

Hoe een nieuwe TV Box aanvragen?

Veelgestelde vragen

Reageer