Vraag

Upgraden naar flex

  • 27 December 2021
  • 3 reacties
  • 101 Bekeken

Bij de aanvraag voor een flex pack krijg ik bij het afreken de volgende boodschap, “Dit product Flex S kan enkel besteld worden door de eigenaar van de klantenrekening” en dit terwijl ik wel degelijk reeds aan abo heb voor een GSM nummer.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@cgarnir Jouw MyProximus account is een gebruikersaccount dat enkel gekoppeld is aan jouw gsm-nummer (niet aan jouw klantnummer). Je dient deze te koppelen aan jouw klantnummer om de beheerder van het account te worden en zo de bestelling van Flex te kunnen voltooien. Hiervoor heb je een recente factuur nodig waarop je op de voorpagina de activatiecode en het klantnummer kan terugvinden.

Beheerder of gebruiker in MyProximus? | Proximus

Klantnummer, activeringscode en datum | Proximus

Groetjes,
Antonella

Bedankt voor de tips, nu, zelfs als beheerder lukt het me niet. lijkt wel dat jullie niets willen verkopen op deze manier, het de klant zo moeilijk maken en tenslotte zal de enige oplossing zijn om mij te sturen naar een Proximus centrum.
Anno 2021 zou je toch moeten denken dat online winkelen eenvoudig moet zijn. Niet dus.

Prettige Kerstdagen en de allerbeste wensen voor het Nieuwe Jaar 2022!!!! Waarschijnlijk met een klant minder.

 

Reputatie 7
Badge +3

@cgarnir Nu ben je inderdaad beheerder van jouw MyProximus account en heb je de mogelijkheid om bestellingen en aanpassingen te doen op jouw producten en diensten. Ik laat je opbellen door mijn collega in verband met Flex. Groetjes, Antonella

Reageer