Vraag

Universeel maken afstandsbediening voor Samsung tv

  • 30 January 2018
  • 28 reacties
  • 1887 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1
  • Motivator
  • 684 reacties
Kort : Samsung tv is UE40JU7000LXXN
Decoder Proximus V4 en afstandsbediening voor V4.

We proberen de afstandsbediening universeel te maken voor onze Samsung tv , maar blijkbaar lukt dit niet helemaal.
We hebben drie verschillende methodes gebruikt ( zoals beschreven op proximus website):
1. Manuele methode . Na procedure, knopje links boven TV blijft branden en dooft niet uit.
2. Automatische methode . Zelfde eindresultaat.
3. Dan toch maar eerst de afstandsbediening zelf naar fabrieksinstelling gezet, zoals beschreven door Proximus. En de twee vorige methodes nogmaals gebruikt, lampje blijft branden.

Het enige wat we dan kunnen doen, is de batterijen er uit nemen en terug insteken, anders werkt de afstandsbediening helemaal niet meer .

Het enige wat we willen doen, is het geluid harder en stiller kunnen zetten met de afstandsbediening, wat uiteraard op het tv toestel dient te gebeuren en dat lukt niet .

Kan er iemand raad geven ?

Ro

This topic has been closed for comments

28 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Martin en Janick,

veel heen en weer met de "hot pateto", maar kan nu eindelijk iemand van de support dienst de enige juiste weg uitleggen om deze afstandsbediening om te ruilen.
Dit kost potverdorie veel inspanning om iets gedaan te krijgen.
En bijkomend, voor mijn part mogen ze in een Proximus winkel eens proberen deze afstandsbediening universeel te maken, ze kunnen de proef op de som nemen.

Support dienst Proximus , hallo ...
Reputatie 5
Badge +1
Aan Jimmy O. En Kim B. , support medewerkers.

Op dit forum stelden jullie dat een vervang afstandsbediening zou verstuurd worden.
Dit via Ups naar Carrefour Geel. Zie ook prive berichten aan jullie.
Mag ik vragen of jullie de verzending gedaan hebben ? Nog steeds geen bericht gekregen dat zending ter beschikking is in Carrefour Geel


Ro
Reputatie 7
Badge +6
Ik ga dit topic sluiten gezien de verdere opvolging op volgend topic gebeurd.