Is ook moeilijk om op voorhand te weten of een V7_wifi dan het probleem zal oplossen. Kort door de bocht uitgelegd, je werkt nu met een V7 decoder en in het ander geval werk je met een V7_wifi waar de Booster bij manier van spreken ingebouwd zit.
Mss door de booster wat te verplaatsen dat het al zou kunnen beter werken!
En al ik het goed begrijp heb je met beide v7’s problemen, heb je al alles al eens herstart zoals uitgelegd → hier.
Enfin het zal afwachten worden wat de Proximus moderatoren maandag beslissen wat er verder best kan gebeuren, zij kunnen ook eens nazien of ze fouten detecteren op je lijn.
Dag Martin,
De verbinding via de booster is het probleem niet, werkt perfect als ik mijn laptop er aan hang om te testen. Het zijn echt de decoders die kuren hebben, ondanks herstarten, resetten etc. Ik las dat de nieuwe wifi decoders stabieler zijn, vandaar de vraag, het feit dat wifi ingebouwd zit is mooi meegenomen.
Mvg
Hallo TomSrt,
Het is inderdaad zo dat je praktisch gezien alleen maar 100% zekerheid zult hebben indien je de V7 decoder kunt inruilen voor een een V7C decoder om zo vast te stellen of het probleem echt van de V7 decoder komt.
Maar het omruilen van de V7 naar V7C moet ik aan een PX-Moderator
overlaten, die dit morgen kan een beslissing nemen.
Bedankt Martin,
Heb intussen mijn klantengegevens ingevuld in mijn profiel zoals aangegeven in andere topics.
Mvg