Beantwoord

Tvgids BBC first klopt weer niet


Reputatie 4
Badge +2

Zie mijn vorige topic. 

 

icon

Beste antwoord door danny195 9 March 2021, 16:10

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

15 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Zie mijn vorige topic. 

 

Zijn allemaal zenders uit betalende famelie pack zo zou wel in orde mogen zijn. 

het helpt niet dat je nu aan de deur klopt ze zijn hier niet :smile:

Reputatie 4
Badge +2

Ik weet het 🙂 maar mijn 1 topic is al van vrijdag morgen 🙂. Is al de 4maal dat ik deze vraag stel. Is dan goed voor een maand. Dan begint het opnieuw. 

 

Reputatie 5
Badge +2

de tv gids voor play 6 van volgende week klopt aan geen kanten, donderdag en vrijdag zijn zeker al verkeerd, ik denk dat donderdag zelfs op vrijdag staat maar met verkeerde afleveringen klopt in elk geval niet met die dat play 6 op hun website weergeeft.

zal volgende week wel aangepast worden hoop ik

Reputatie 4
Badge +2

ik hoop het ook. de tv gids klopt niet voor bbc first. comedy central . fox,  disney chanel  . play 6   en er zullen er nog wel een paar zijn.

Reputatie 4
Badge +2

tv gids is in orde nu .  na contact met technische dienst . ook mijn gemiste opnames   kunnen  bij

geplaatst worden.

Inderdaad alleen als je zelf of per abuis een opname zou wissen dan mogen ze die niet plaatsen maar  omreden van een probleem in het systeem dan mag dit wel .

Reputatie 5
Badge +2

op pickx in de tv gids staat nu enkel vandaag, niet meer te kiezen welke dag, enkel vandaag te zien,

je kunt kiezen welke zender maar niet de dag

vanmorgen was het ok, maar veel zenders oa play 5 had voor veel dagen geen uitzendingen

 

 

Reputatie 4
Badge +2

had ik ook al eens. was tijdelijk . ik hoop nu weer .:grinning:

Reputatie 5
Badge +2

nog steeds hetzelfde, op tv is het ok maar niet op pickx

Reputatie 4
Badge +2

als het morgen niet beter is kun je misschien eens  navragen  of de layout  van de webside veranderd is?

Je moet wel op vandaag klikken om de ander dagen te zien hé :relaxed:

het is niet voor niks dat daar een pijltje staat

Reputatie 5
Badge +2

zoals je op de printscreen ziet hierboven staat dat er niet meer op, kan geen dagen zien ook geen vandaag

Reputatie 4
Badge +2

hehehe had ik niet gezien .:grin:

 

Reputatie 5
Badge +2

ok in orde staat er weer op