Vraag

TVbox android aansluiten

  • 14 March 2022
  • 3 reacties
  • 131 Bekeken

Dag iedereen, 

 

Ik wil graag mijn V7 decorder aansluiten. Ik heb vorige week een Flex abonnement aangeschaft. Nu is mijn probleem dat mijn wifi decorder op een andere plaats hangt (in de berging) dan waar mijn TV staat (in de woonkamer). Wat kan ik doen? 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

In afwachting van een reactie van een Proximus medewerker (moderator)

Voor zover mij bekend ondersteund een Proximus decoder v7 android geen WiFi

Eventueel kunt u gebruik maken van een gratis voor Flex met vaste lijn aan te vragen/te bekomen Proximus Booster om een WiFi verbinding op te zetten vanaf uw Bbox en uw decoder met utp-kabel vervolgens aan te sluiten om deze Booster (indien voldoende WiFi dekking vanuit de verwijderd geplaatste Bbox mogelijk zou zijn)

Wi-Fi Booster | Proximus

Of indien mogelijk (bij voorkeur) een utp ethernetverbinding tussen uw Bbox en decoder op te zetten

of eventueel gebruik te maken van powerlines tussen deze beide (indien uw intern elektriciteitsnetwerk dit zou toelaten) bv.

TP-LINK Powerline Kit AV1300 + WiFi AC1350 Gigabit (TL-WPA8635P KIT(BE)) (mediamarkt.be)

 

Dag iedereen, 

 

Ik wil graag mijn V7 decorder aansluiten. Ik heb vorige week een Flex abonnement aangeschaft. Nu is mijn probleem dat mijn wifi decorder op een andere plaats hangt (in de berging) dan waar mijn TV staat (in de woonkamer). Wat kan ik doen? 

De v7 decoder heeft geen wifi acces point aan boord.
Het is sowieso ook niet aangeraden van een V7 decoder via een draadloze verbinding te verbinden met de bbox omdat je zo nog meer kans loopt op op fouten.

Als het toch niet anders kan dan zal je pas weten of het goed werkt met een PLC’s of met een wifi booster, indien je er tijd mee werkt.

Beste Powerline Adapter Aanbieding 2022 - Top 5 Beste Kopen

Reputatie 7
Badge +5

@Isaura Calsyn Wij kunnen je inderdaad een wifi-booster aanbieden voor een draadloze verbinding indien je dit wenst.

Reageer