Skip to main content

Iedere avond valt  de verbinding weg tussen 22u40 en 23u.

De recente foutmeldingen zijn:
“onverwacht probleem...”
“server niet bereikbaar”, met in rechterbovenhoek no signal schermpje
“genius verbinding” ook met signal schermpje
of gewoonweg een blauw scherm met enkel het proximuslogo.

Dit is sinds vorig weekend aan de gang. Heeft iemand er ervaringen mee?
 

Is de decoder verbonden met een netwerkkabel aan de bbox of gebruik je PLC’s (internet verbinding via stopcontacten) 
Worden er bepaalde toestellen aangeschakeld mss rond die tijd?


Ik had dit probleem vorig jaar verschillende weken (telkens op zelfde tijdstip bij bekijken van opnames van vtm/2/3/4). Nu net opnieuw begonnen om klokslag 21.00 uur, dus hopelijk geen herhaling…

Scherm blokkeert volledig (ook indien opname),j geen enkele knop heeft effect, enkel decoder even uit en aan helpt.  


Is de decoder verbonden met een netwerkkabel aan de bbox of gebruik je PLC’s (internet verbinding via stopcontacten) 
Worden er bepaalde toestellen aangeschakeld mss rond die tijd?

Martin,

de decoder is aangesloten via een netwerkkabel. Rond die tijd worden er geen extra toestellen aangeschakeld, daar ik meestal al enige tijd in de zetel hang 🙂.


Reageer