Beantwoord

TV replay gratis maar moet mij abonneren ?!

  • 24 October 2019
  • 18 reacties
  • 832 Bekeken

Reputatie 1

Vanmiddag wil ik “Villa Politica” herstarten en ik krijg een scherm waarbij gemeld wordt dat ik mij hiervoor moet abonneren. Is dit betalend geworden? Let wel: het gaat om de gewone tv replay niet de plus die 5€ /maand kost 
Heb andere programma’s willen bekijken van gisteren (binnen de 36u) en ik krijg dezelfde melding. 
De gewone TV replay is toch inbegrepen iin het tv-abonnement? Zeer vreemd…
Een tweetal maand geleden heb ik de TV replay+ genomen maar dat heb ik nadien opgezegd. Kan het hiermee te maken hebben? Dankvoor alle suggesties en hulp

icon

Beste antwoord door Charlotte.D 20 February 2020, 13:07

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

18 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Dag Herman,

 

Kan je dit nu even testen aub?

 

Reputatie 1

Dank u Charlotte, werkt nu terug na heropstarten van de decoder. (deze stap was nodig)

Reputatie 7
Badge +4

Blij dit te horen.


Fijne dag nog

Reputatie 7
Badge +1

Wou net op VIER, Dancing with the stars, op Replay zetten. Kreeg een testbeeld. Op de rest van de zenders, heb er zeker 5 uitgeprobeerd geen probleem. Heeft iemand meer een probleem op VIER met de Replay.

Even geprobeerd op mijn laptop op http://proximustv.be en dat werkt toch bij mij.

Op decoder geprobeerd en werkt ook.

mss moet je de decoder even herstarten (mss ook de bbox als het niet werkt met een herstart van decoder)

Reputatie 7
Badge +3

@Antoon1 

is het gelukt om Dancing with the stars te bekijken na het herstarten van de decoder?

 

Geert

Reputatie 7
Badge +1

@GeertC . Sorry voor de late reactie. Heb het niet meer geprobeerd en heb de decoders niet herstart. Kon gisteren op mijn tablet via Pickx wel terug kijken.

Kan nog steeds tv replay niet gebruiken en dat na de testperiode van tv replay+. Heb de decoder al herstart en een reset gedaan, nog steeds hetzelfde. Ik zou nogmaals resetten maar heb een zoon met autisme en ben bang dat zijn opgenomen programma's verdwijnen. Hoe komt het dat een gratis product zoals tv replay zomaar inactief wordt?

Reputatie 7
Badge +4

Kan je dit nu even opnieuw proberen?

Sinds vorige week Bizz All-in + TV: heel snel geleverd maar dan…
TVreplay kunnen we op onze buik schrijven! Al enkele keren gebeld maar helaas. Het blijkt enkel gratis te zijn op de promotiewebpagina. Als men het wil gebruiken moet men betalen!!! Misleidende reclame dus!
Ticketnummer zou toch per mail gestuurd moeten worden voor opvolging maar dat zijn slechts dromen die alleen andere bedrijven vervullen.
Pickx-app? :joy:  Inloggen als beheerder en als antwoord krijgen dat er geen account is met Pickx en advies om in te loggen als beheerder!!! ERGER NOG, via MyProximus zie ik dat er dataverbruik gerekend wordt voor de POGING om in te loggen en geweigerd te worden.

Ja, ik heb de decoder al herstart. Ja, ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Raad eenmaal wat het resultaat is : nul komma nul

Beste Proximus,
Reclame maken voor een product maar daarna enkel de basics leveren en de beloofde inbegrepen functies niet beschikbaar stellen tenzij tegen betaling. Wat is de juridische omschrijving van dergelijke praktijken?

I.v.m. Pickx-app:

twee telefoons getest: Android 6.0 en 9.0 dus boven de 5.1 zoals op de site vermeld.

Reputatie 7
Badge +4

Je pickx app stond niet gekoppeld, dit heb ik nu gedaan.
Er kan dus ook geen verbruik zijn afgegaan, aangezien je login aan de app nog niet gekoppeld was.

Als je dit nu gaat testen moet dit werken.

Je pickx app stond niet gekoppeld, dit heb ik nu gedaan.
Er kan dus ook geen verbruik zijn afgegaan, aangezien je login aan de app nog niet gekoppeld was.

Als je dit nu gaat testen moet dit werken.

 

O, onderstaande is dus een fata morgana?



 
Incl. TV App. nat & binnen EU

0,0000

Opgeroepen nr. Datum Beginuur Volume Volumetype Bedrag %BTW
  14/02/2020 09:54:21 0,1133 MB 0,0000 21
  14/02/2020 16:02:12 0,0215 MB 0,0000 21
  15/02/2020 08:53:25 0,1074 MB 0,0000 21
  17/02/2020 17:47:12 0,0977 MB 0,0000 21
  19/02/2020 17:51:20 0,0967 MB 0,0000 21

En TVreplay?

App op telefoon werkt eindelijk.
Jammer dat men zulk niet automatisch krijgt of op zijn minst na een paar keer bellen.

Reputatie 7
Badge +4

TV Replay staat allesinds actief.
Ik heb de optie nu even verwijderd en opnieuw geactiveerd.
Kan je dit nu nog even testen?

Ik heb de optie nu even verwijderd en opnieuw geactiveerd.

Net getest en het werkt. De oude truc van uninstall/reinstall heeft het gedaan!
Bedankt voor de goede service. Ik kan bij problemen beter hier voor service vragen i.p.v. dagen te verspillen door te bellen.