In het hoofdmenu van de Android TV Box / V7 onder Abonnementen worden geen TV opties meer getoond.
Abonnementen: hier kun je de content vinden van je tv-opties en extra tv- opties bestellen zoals bvb. ‘Pickx Sports’
Modem reeds herstart , alsook een reset gedaan.
Android TV Box / V7 decoder clear data & reset Pickx app gedaan .
Volledige reset van Android TV / V7 decoder Box gedaan
Doch rubriek Abonnementen blijft leeg ( geen TV opties te zien)
Is dit een algemeen probleem ?
Telefonische ondersteuning is er niet want ik heb volgens hen alles gedaan wat de opties zijn. Mogelijk een defect aan mijn Android TV Box? Werd gesuggereerd , maar ik moest tijdens een weekdag nog eens terug bellen. Want de persoon die ik sprak was niet bevoegd om een beslissing te nemen.
Want ik zou enkel een actief GSM abonnement hebben volgens de informatie die zichtbaar is. Gecheckt in MyProximus en effectief mijn Flex pack is verdwenen enkel een GSM abonnement actief . Ook ben ik geen beheerder meer .
Ik vermoed dat er een algemeen IT probleem is door een intern onderhoud bij Proximus van hun systemen.
Verder functioneert alles perfect bij mij , daarom dat ik eerder denk aan een algemeen probleem.
Kan dit worden nagekeken , bedankt.