Vraag

TV kijken op pc met Proximus werkt (alweer niet!)

  • 16 November 2022
  • 28 reacties
  • 567 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik wou net even naar ‘t journaal kijken..

Krijg ik de ‘vertrouwde’ boodschap…

 

‘t Begint mijn keel uit te hangen Proximus. Ik ben nu al 6 jaar klant bij jullie diensten, maar sinds de introductie van dat Pickx-gedrocht gaat ‘t van kwaad naar erger.
 

Kunnen jullie aub (eindelijk!!!) eens iets doen aan ‘t kijken naar tv via een pc via jullie diensten?

 

mvg


28 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@fic66 

heb je dit op verschillende browsers of enkel op firefox?

 

Geert

Reputatie 2
Badge

Gaat Proximus er een sport van maken? 😡

 

 

@fic66 
Ik begrijp je frustratie, maar heb het probleem zelf ook nog niet ondervonden. Ik ben ook geen fervente Pickx kijker.😎 In ieder geval, ik heb n.a.v. je vraag het een paar keer zelf getest (diverse programma’s , zonet Sport weekend  op laptop/Firefox) en heb de “fout” tot dusver niet kunnen reconstrueren (zoals men dat zegt)

Als ik het topic doorlees zie ik wel dat de moderatoren toch ergens meedenken en je vragen of het probleem zich voordoet bij Firefox alleen of ook bij andere browsers. Tenslotte is het zo dat Proximus met de informatie van jou (en andere forumgebruikers) krijgt de situatie beter kan trachten na te bootsen en een oplossing ervoor te zoeken.
Maar als jij hun (toch simpele) vraag negeert (vorige pagina, vraag van DaisyS), zelfs boos reageert (net hierboven  op de vraag van GeertC) en dus helemaal niet meehelpt zie ik geen snelle oplossing.

Reageer