Vraag

TV gids op decoder VRT (Een)

  • 7 January 2021
  • 4 reacties
  • 102 Bekeken

Reputatie 6
Badge +3

TV gids op decoder V5 en op pickx app smartphone vandaag 1u24min verkeerd, enkel op EEN. Dus niet op de andere zenders. 

Gevolg is wel dat opnames ook op het verkeerde uur opgenomen worden 

 


4 reacties

Iets wat al geregeld voorkomt ook met bvb extra uitzendingen wegens corona enz….

@Frank,
Volgens mij is er helemaal niets aan de hand met de programmatie van TV1, waarschijnlijk omdat er weer een praatshow was van het beroemde Villa Politica, van 16u04 tot 17u46, waarschijnlijk dat daardoor de andere programma’s grote vertraging opliepen, en om ze toch nog uit te zenden. Voor morgen vrijdag 8/1 zie ik geen programma’s die later beginnen en er is ook geen Villa Politica, alles kan gewoon doorgaan zoals gepland.
En er was ook een extra journaal tussen 7u00 en 10u24. Dus héél de dag beginnen de programma’s dan maar wat later met dank aan het extra journaal en Villa Politica, ook het middagjournaal van 13u begon daardoor om 14u24 tot 14u49.
Ook op vtm was er extra nieuws te zien.
Ik heb dan ook helemaal niets gezien van TV1 of vtm dus ook niets gemist, in deze periode kijk ik het liefst naar Eurosport1.
Timm1983

 

Reputatie 6
Badge +3

Vandaag vrijdag staat alles weer normaal, ook qua tijden op donderdag. 

Journaal om 19u00 zoals het ook uitgezonden is geweest. 

 

Duidelijk dat  ergens een foutje is gebeurd gisteren.

Waarschijnlijk zoals je uitlegt bij het toevoegen van Villa Politica dat 1u36 duurde (ook te zien in de tv guide). 

 

donderdag  in de tv guide. 

 

Reputatie 7
Badge +5

@frank Gisteren zijn er inderdaad wat extra dingen uitgezonden. Dit kan er voor zorgen dat alles iets anders loopt dan verwacht. Kan ik nog iets voor je doen?

Reageer