Beantwoord

tv gids Discovery weeral verkeerd


Reputatie 3

Sinds vandaag merk ik top omdat ik opnames maak om 20u30 dat de tv gids van discovery helemaal verkeerd staan, betreft uur indeling vandaag ,morgen ,heb dat gemeld via chat ,na meer dan 30 min van de ene naar de andere doorgestuurd het antwoord: ja ze hebben ons terug verkeerde info doorgegeven?daarmee is het probleem niet opgelost ,alhoewel de  series en zo kloppen behalve dat de tijdsloten niet kloppen.dus schort er toch iets bij proximus want bij de tv gids van discovery klopt het wel.Ik dacht zal het nog eens weer melden misschien kan er eens iets aan gedaan worden blijkbaar niet,dit voorval komt regelmatig ook op andere zenders,eigenlijk zouden ze dat probleem ne keer deftig mogen aanpakken ,controle op tv gids is dat niet mogelijk ? tv gids is blijkbaar een moeilijk probleem om op te lossen er is nog vatbaar voor verbeteringen hoor.

Hopende voor mij en andere klanten dat er een definitieve oplossing komt.

Mvgr

Marc

 

icon

Beste antwoord door Pat52 27 May 2022, 21:48

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

35 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@Boeken @Mutlie @Pat52 Ik heb dit nogmaals doorgegeven aan ons EPG team.

Reputatie 7
Badge +5

@Boeken @Mutlie @Pat52 Ik krijg net de bevestiging dat ze er van op hoogte zijn en dat het in orde zou moeten zijn met de update van 16.00.

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@DaisyS  Het is in orde nu sinds 16.41 uur bij mij , hopelijk blijft het zo. 

Ter info : Zonder dat ik iets heb moeten herstarten (decoder of modem).

@Boeken @Mutlie @Pat52 Ik krijg net de bevestiging dat ze er van op hoogte zijn en dat het in orde zou moeten zijn met de update van 16.00.

 

 

 

Reputatie 3

Zo te zien is alles in orde nu betreft TV GIDS 😊 , na 8 dagen mag dat wel ,het is te hopen dat ze er  nu tenminste iets van geleerd hebben want deze problemen slepen al enkele jaren aan.🤐

Hier is een vraag voor Proximus ik krijg juist mijn afrekening dien ik deze te betalen of wacht ik tot de problemen zijn opgelost zijn gezien ik 90% van mijn tijd naar discovery channel kijk en altijd opgenomen programma’s. Gezien hun problemen kan ik dus reeds een halve maand niet deftig tv kijken. 

Reputatie 6
Badge +3

dank,

de uren lijken nu weer correct te staan

 

Momenteel, dinsdag 7/6/22 om 23:18, programmatie op Dobbit (zender 88) is Tuinhuisrenovatie, deel3, van 23:12 tot 23:23
Op tv-Dobbit is in werkelijkheid het programma Tooldokter en dit tot 23:15 tot 23:30.

Reputatie 3

Voor vandaag 8/6  blijkt het correct te staan de tv gids op dobbit en inderdaad is mij ook al regelmatig opgevallen dat dobbit tv gids niet goed is ,misschien zijn nu alle problemen opgelost met de tv gids?

Reputatie 7
Badge +5

@Mutlie Zijn er vandaag nog problemen met Dobbit tv? 

@Baudts De rekening niet betalen is niet aan te raden, indien je een compensatie wenst kan je best met onze collega’s van de klantendienst contact opnemen.

Reputatie 7
Badge +3

Bij deze kan ik melden dat het dossier bij de Ombudsdienst voor Telecom is afgerond in een positieve en constructieve oplossing. 

Ter Info : Het probleem met de TV gids was te wijten aan een vernieuwing van het systeem hoe de meta data word verstuurd aan de externe partner van Proximus die de EPG (Tv gids) verzorgd. De tijdzone was niet correct (om het kort samen te vatten) waardoor de uitzenduren verkeerd stonden.

Ik kreeg ook bevestiging van Proximus dat problemen met de TV gids vanaf heden zeer strikt  zullen worden opgevolgd ,ook  betreuren ze bij Proximus dat het probleem met de TV gids voor Discovery Channel  en TLC ( i.v.b. met serie opnames) zolang heeft aangesleept. Dit wegens abnormale omstandigheden.

Verder wil ik de Proximus medewerkers actief op dit forum bedanken🙏 voor hun positieve feedback in dit dossier.

Ook bedankt aan Dunja van Discovery Benelux.

Bij deze wil ik dit topic afsluiten met een knipoog 😏naar Proximus .

Mvg, Patrick