Vraag

tv decoder software - herstart..

  • 31 October 2021
  • 6 reacties
  • 140 Bekeken

Reputatie 2
Badge

het wordt toch eens hoog tijd dat proximus, degelijke software ontwikkeld voor de tv-decoder..   bij de vorige was het niet fameus, maar deze android box, is nog veel erger.. in het midden van een film, herstart hij zomaar.. je wil een reply doe : kan niet afgespeeld worden.. en zo nog wel een tiental ander symptomen…   zo een programmeurs, die zouden er bij mij, dadelijk uit vliegen..   of wordt dit ook al uitbesteed aan lage loonlanden ???

schande, zoveel geld voor een abonnement en dan zo’n kwaliteit..

ik ga binnenkort verhuizen, maar ik zal toch eens nadenken om over te stappen na 30j klant te zijn..

Guy


6 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Ik heb bij verandering van pack de android geweigerd en ben bij mijn V5 decoder gebleven . Nog 2 oude (met HDD) en een nieuwe (compact) en die doen het goed, praktisch geen problemen . Gewoon ter info..

succes verder en hopelijk raak je verlost van de problemen.

 

Ik heb het ook gehad met die Android decoder.

Om de haverklap P130 probleem en niks van beeld meer.

Straks ga ik terug naar de simpele en voordelige Scarlet denk ik.

Wat ik erg vind, is dat Proximus dit forum gebruikt om onze mening te delen, maar dat ze dat hier amper of niet opvolgen.

Nog één keer en ze krijgen een aangetekende brief, kost maar +/- 13 Euro.

 

Reputatie 1
Badge

Ik heb het ook gehad met die Android decoder.

Om de haverklap P130 probleem en niks van beeld meer.

Straks ga ik terug naar de simpele en voordelige Scarlet denk ik.

Wat ik erg vind, is dat Proximus dit forum gebruikt om onze mening te delen, maar dat ze dat hier amper of niet opvolgen.

Nog één keer en ze krijgen een aangetekende brief, kost maar +/- 13 Euro.

 

Op welke box hex hebt u dit probleem dan,  want ik ondervind dit probleem niet..

Wat ik erg vind, is dat Proximus dit forum gebruikt om onze mening te delen, maar dat ze dat hier amper of niet opvolgen.

In mijn bescheiden mening vrees ik er voor dat dit totaal niet het probleem is aangezien ze de fouten heel duidelijk weten en kennen, maar het opgelost krijgen voor iedereen dat is wel duidelijk nog het grote probleem.

Reputatie 1
Badge

Wat ik erg vind, is dat Proximus dit forum gebruikt om onze mening te delen, maar dat ze dat hier amper of niet opvolgen.

nat dit totaal niet het probleem is aangezien ze de fouten heel duidelijk weten en kennen, maar het opgelost krijgen voor iedereen dat is wel duidelijk nog het grote probleem.

Ja, en dat ze dan eventueel op vragen en blijvende fouten in die software met ons antwoorden . Dit via 1 of 2 bronnen. Zo kunnen we desnoods ook op de hoogten gehouden worden van een eventuele software release.

Daar zit juist het probleem wanneer kunnen zij exact zeggen, wanneer de fix gaat juist uitkomen als ze nog aan oplossingen bezig zijn.

Reageer