Skip to main content

Hey,

Al een paar weken/maanden is onze tv decoder heel traag en niet responsief. Kunnen we hier een oplossing voor vinden ?

(we hebben de decoder zonder chromecast dus niet de laatste versie, dus V5 denk ik.)

Bedankt :)

Groetjes

Decoder resetten kan misschien al veel helpen. 

Google “proximus decoder resetten” en dan krijg je genoeg keuze voor reset volgens type van je decoder. succes

 


@Ewp Jullie hebben een V6 decoder. Kan je deze eens resetten zoals in deze link is uitgelegd?


Zal ik eens doen! Thx


@DaisyS Net de decoder eens gereset zoals via de link. Maar helaas geen verandering :( 


best ook eens de modem herstarten = 10 sec stroom onderbreken

of zelfs modem resetten = resetknopje achteraan ingedrukt houden en pas loslaten als de leds vooraan doven en alleen de power led blijft oplichten.


@Martin , @DaisyS Helaas nog geen verbetering :/


@Ewp Na beide te hebben gedaan nog steeds geen verbetering? Heb je de modem gereset? Heb je na dit te doen ook de decoder herstart?


@Martin , @DaisyS Helaas na al die hulpmiddelen niet beter. 


@Ewp Hoe merk je de traagheid juist?


Reageer