Skip to main content

Ik heb vandaag een nieuwe internet modem geïnstalleerd (internetbox), en sindsdien werkt de digitale tv niet meer (zogezegd geen verbinding met ethernet).

Heb tv box al gereset en alle kabels herbekeken, maar niks helpt.

 

Iemand een idee of oplossing?

 

Alvast bedankt!

@ternatje Is je decoder rechtstreeks verbonden met een netwerkkabel aan je nieuwe Internet box of staat er een draadloze oplossing tussen bvb een wifi bridge tussen.

Ik veronderstel dat je internet wel werkt via de Internet box (bbox 4)

 Tip: Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, om ook eens je lijn te kunnen testen en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.


@Martin het lag aan de powerlines die hergeïnitieerd moesten worden. Dankuwel voor uw hulp, nu werkt het!


@ternatje blij te horen dat het werkt nu 👍


Reageer