Vraag

TV Box V7 P006 bij herbekijken

  • 16 November 2022
  • 12 reacties
  • 1769 Bekeken

Reputatie 1

Bij het herbekijken van programma’s of opnames, krijgen wij regelmatig foutmelding p006.
Zeer irritant om iets te herbekijken dat toch minstens 3-4 keer het programma onderbroken wordt en terug gestart moet worden.

Live TV heeft geen enkel probleem of onderbreking.

Nog iemand enige ervaring met deze foutmelding en al dan niet een oplossing?


12 reacties

Ter info: In afwachting van een reactie van PX:

er zijn er inderdaad nog die dit gemeld hebben bv:

Reputatie 7
Badge +4

@phamels Gebruik je de HDMI-kabel die oorspronkelijk bij de decoder geleverd werd ? Kan je de HDMI eens verwijderen uit je TV en terug inpluggen (eventueel in een andere poort op je TV). 

Als dit niet helpt kan je best je decoder eens herstarten. 

@HadewychT bestaat er een lijst met de verschillende PXXX foucodes voor de V7 decoder, wat ze juist betekenen ?
Dit zou wel interessant zijn met eventueel wat uitleg er bij wat je in dit geval kunt proberen om het op te lossen.

Reputatie 1

@phamels Gebruik je de HDMI-kabel die oorspronkelijk bij de decoder geleverd werd ? Kan je de HDMI eens verwijderen uit je TV en terug inpluggen (eventueel in een andere poort op je TV). 

Als dit niet helpt kan je best je decoder eens herstarten. 

Dag @HadewychT - bedankt voor de suggestie. Kan dit wel eens proberen maar decoder loopt via een Marantz versterker dus vergt wat gepruts om deze te bypasssen gezien kabels via een goot in de muur naar de TV lopen. Kabels zijn kwalitatieve 8k kabels die verder via andere devices geen problemen geven.
Goede suggestie van @Martin - kan absoluut handig zijn om precies te weten wat de foutcode wilt zeggen want nu is het maar in het duister tasten :-)

Reputatie 7
Badge +4

@Martin We hebben intern inderdaad zo ‘n lijst. Ik vraag even na of deze openbaar gemaakt mag worden en hou je op de hoogte. 

@HadewychT Bedankt,  ik hoop dat je toestemming krijgt.

Reputatie 7
Badge +4

@Martin toestemming gekregen :) Ik zet ze bij het vastgezette topic van de V7

@HadewychT Bedankt, Dat is heel goed nieuws 👍

Edit: ik zie alleen maar A001 foutcode staan en enkele Oixbe-codes. 

Is er dan geen lijst met alle mogelijke Yxxx codes die de decoder V7 kan geven?

Reputatie 7
Badge +4

@Martin Dankjewel voor je feedback. Er moet iets fout gelopen zijn bij het opslaan van mijn bericht. Ik heb de andere foutmeldingen er opnieuw bij gezet. 

Reputatie 1

@Martin Dankjewel voor je feedback. Er moet iets fout gelopen zijn bij het opslaan van mijn bericht. Ik heb de andere foutmeldingen er opnieuw bij gezet. 

Bedankt hiervoor, de foutmelding zelf is nu wat minder cryptisch :-)
Heb de kabels eens allemaal losgekoppeld en terug aangesloten en heb het probleem heeft zich sinds niet meer voorgedaan :-)

 

Bedankt!

 

Is dit verder al opgelost?

Mijn opnames van Gold Rush en het nieuws willen niet opstarten. foutcodes P006 en P004.

Sinds gisteren terug klant en nu al problemen pfffff.

Reputatie 7
Badge +4

@Eyeskull2220 Kan je aub je profiel verder aanvullen zodat ik dit voor je kan nakijken ? 

Hoe is je decoder aangesloten op je modem ? 

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.
Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).
 

Reageer