Skip to main content

Beste,

 

Ik had een oude(re) TV-box bij mijn fiber abonnement bij Proximus. Echter, ik had hier problemen mee, en heb een nieuwe TV-box gekregen van de laatste versie (v7). Deze heeft als voordeel dat ik met mijn nieuwe Samsung TV (QLED) ook veel mooier beeld heb.

Netjes aangesloten, HDMI kabel uit de oude TV-box getrokken, en aangesloten aan de nieuwe. Dit werkte niet. Oplossing: de meegeleverde HDMI kabel gebruikt, en toen werkte de Proximus TV wel.

Echter, wat met de vorige TV-box nog werkte, en met de nieuwe v7 TV-box niet meer: geen geluid meer door de soundbar (merk Hyundai) voor Proximus TV. De kabel uitgetrokken uit de soundbar, en geluid via de TV.

We hebben een (nieuwe) Samsung smart TV. Als de soundbar is aangesloten, dan werken andere zaken nog wel met de soundbar (zoals youtube enzo), het is dus enkel de Proximus TV die niet werkt.

Nog mensen met dit probleem? Wat is de oplossing?

Geen reactie

Reageer