Beantwoord

tv box v7 ander internetprovider

  • 4 October 2023
  • 3 reacties
  • 145 Bekeken

Hey,

 

Mijn ouders hebben een internet en tv abonement.

Ik zit op kot en had graag tv hier gekeken. 

Ik zit niet bij proximus maar andere internetprovider.

Vroeger caste ik met de pickx app naat de chromecast om tv te kijken. Om het gebruiksvriendelijker te hebben dacht ik een tv box v7 te kopen me daar in te loggen op pickx app.

De tv box gekocht en aangesloten bij mij op kot,blijft de tv box haperen op searching for updates.

Moet ik dit eerst aansluiten bij mijn ouders en configureren of zal het zo nooit lukken?

icon

Beste antwoord door Master-magic 4 October 2023, 00:42

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +1

een tv box V7 heeft een actieve internet account nodig van proximus zelf en een verbinding met dat proximus adres waar deze is geactiveerd.

wat je wel kan doen is de pickx app gebruiken en inloggen op uw ouders hun account en kijken op je kot met je toestel, of via je smartphone of tablet de zender streamen op je tv via een Google Chromecast.

een tv box V7 heeft een actieve internet account nodig van proximus zelf en een verbinding met dat proximus adres waar deze is geactiveerd.

wat je wel kan doen is de pickx app gebruiken en inloggen op uw ouders hun account en kijken op je kot met je toestel, of via je smartphone of tablet de zender streamen op je tv via een Google Chromecast.

 

Dat is wat ik vreesde, jammer dat men de tv box v7 ook niet kunnen gebruiken als gewone Android tv en dat we verplicht zijn proximus verbinding en account nodig.

Had gehoopt mijn picks app op gsm kunnen verwijderen en rustig via de tv box tv kijken.

Reputatie 4
Badge +1

is maar normaal denk ik, proximus gaat zijn eigen ontvanger niet laten gebruiken zonder proximus aansluiting, dat zal ook nooit werken, dat is eigen aan proximus hun apparaten.

Reageer