Skip to main content

Ik heb een V5c modem en regelmatig bevriest het beeld van tv,telkens moet ik de modem terug opstarten om terug tv te zien maar het probleem gaat niet weg,naar een paar uur hetzelfde probleem.Ik heb de modem ook al een paar maal gereset maar het probleem blijft

Het probleem is een week geleden begonnen,ik hoop dat men mij kan helpen

Groetjes

Marina

heb je zowel de bbox modem net als je decoder V5C al eens gereset.

Als je decoder niet rechtstreeks verbonden is met een netwerkkabel aan de bbox kan ook die draadloze oplossing voor problemen zorgen.
Eerst de → BBOX resetten  en dan pas als die volledig opgestart is →  Je decoder resetten.

Toestellen herstarten is nog iets anders dan resetten → Hoe herstart je toestellen voor internet en tv

Proximus forummedewerkers kunnen ook je lijn eens testen op fouten.


Ja beide gereset en is verbonden met kabel


Best dan afwachten tot een Proximus forummedewerker hier langskomt en ook eens je lijn kan checken.


@urasi Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijken we het even voor je na.

 


gegevens zijn toegevoegd aan profiel

Groetjes

Marina


Reageer