Beantwoord

tickets Milow

  • 11 June 2023
  • 1 reactie
  • 55 Bekeken

Ik heb tickets gewonnen voor dinsdag maar ik vind ze nergens terug. Hoe kan ik er aangerekend?

icon

Beste antwoord door Pat52 11 June 2023, 18:48

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

 @Cathyke69 

 

Je Enjoy! cadeaus raadplegen, verzilveren, gebruiken enz.

Ben je op zoek naar een voordeel dat je binnengehaald hebt? Waar vind je je voucher? Hoe lang blijft het geldig?

Je vindt veel antwoorden via Enjoy! via MyProximus (via de app en via het web):Enjoy! History (proximus.be)

  1. Om Enjoy! te bekijken, moet je ingeschreven zijn én  aangemeldzijn op MyProximus.
  2. Ga naar Enjoy!:
    Via de app: Tik in de MyProximus-app rechts onderaan op  Enjoy!.
    Via de website? Klik op onderstaande knop en meld je aan.
     Bekijk Enjoy! 
  3. Klik onderaan op History:
    • Je ziet een overzicht van alle cadeaus die je gebruikt hebt en die je nog tot de vervaldatum kunt gebruiken.
    • Kijk goed na hoe lang je korting of voordeel geldig is. Je kunt de code, voucher of link slechts één keer gebruiken. Werkt echter vóór de vervaldatum je code niet, neem dan contact op per chat of per e-mail. Houd je klantnummer bij de hand.
    • Enkel de winnaars van een wedstrijd worden per e-mail verwittigd, binnen de 5 dagen na het aflopen van de wedstrijd. Als je geen e-mail ontvangen hebt, heb je niet gewonnen. Ben je één van de gelukkige winnaars, maar je hebt je (e-)ticket niet ontvangen? Neem contact op per chat of per e-mail. Houd je  klantnummer bij de hand.

Of gebruik deze link Enjoy! History (proximus.be) en log in met je gegevens voor MyProximus( e-mail adres en wachtwoord)