Skip to main content

@Luc.M  @HeidiE  @tina.b  @Joel M 

Ik heb een decoder v7 ontvangen. Deze werkt goed. Er werd echter een nieuwe afstandsbediening opgestuurd omdat de afstandsbediening bij eerdergenoemde decoder niet goed werkte.

Kan ik een retourlabel ontvangen om de v5c decoder terug te sturen? Wat moet hierbij allemaal teruggestuurd worden? En wat met de defecte afstandsbediening die bij de v7 hoorde?

Mijn klantennummer staat in m’n profiel. Bedankt voor de informatie.

 

@rejo  Ik heb je dit gemaild. groetjes Luc


Bedankt Luc

Na ontvangst van de nieuwe decoder v7 op 30/01, heb ik heb 01/02 de oude decoder, met volledig alle toebehoren,  afgeleverd bij proximus Paalsesteenweg 201 Beringen.

Bij de nieuwe v7 werkte de afstandsbediening niet. Na telefonisch contact met Proximus heb ik vandaag 01/02 een andere in de plaats ontvangen. 

Ook deze Niet werkende v7 afstandsbediening heb ik op 01/02 op hetzelfde Proximus adres afgeleverd.

Ik heb van hen een aflevering bewijs ontvangen.

 

Alvast bedankt en vriendelijke groeten

@rejo 

 

@rejo 

ter info: Normaal gezien moeten de afstandsbedieningen niet teruggestuurd worden.


Reageer