Vraag

tekst en beeld

  • 30 April 2021
  • 3 reacties
  • 35 Bekeken

Reputatie 1
Badge

ER valt steeds het beeld en de tekst uit, en dat is al vanaf wij een nieuwe decoder hebben, een V5dat de tekst en geluid volledig niet syncroon loopt, en echt onnoemelijk later komt dan de spraak echt heel leuk voor slecht horende. tevens zit percies de bliksem in de tv daar de helft van het beeld steeds verdwijnt en dat is nu al wel even, zelfs de TV laten nakijken en daar was niets mis mee.

Dus de fout ligt dus bij jullie Proximus.

Annita 609387337-035413-887


3 reacties

De toestellen al eens herstart → Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus

Reputatie 1
Badge

goede avond Martin,  

ge moest U herinneren dat ik dat al ontelbare malen gedaan heb

mvgr Annita

Als ik dat van iedereen zou kunnen herinneren dan zou dit inderdaad fantastisch zijn, ik heb geen databank die ik kan raadplegen van al wie hier gepasseerd is en wat zij allemaal al ondernomen hebben, tenzij ze het zelf vermelden natuurlijk wat ze reeds allemaal ondernomen hebben. Als je natuurlijk verder werkt in één bericht i.p.v. van verschillende berichten op te starten, over een probleem dat terug komt, is dit natuurlijk gemakkelijker om te volgen wat er allemaal reeds gebeurd is.

Enfin dit gezegd zijnde, zullen de prox forummedewerkers je maandag verder kunnen helpen als ze hier terug langskomen, zij zullen wel weten wat er reeds ondernomen werd i.v.m. je probleem die kennen de historiek wel.

Nog een gezellig weekend

Reageer