Vraag

technieker

  • 1 April 2021
  • 0 reacties
  • 81 Bekeken

Reputatie 1

goedemorgen, zoals gepland was is er een technieker hier geweest ivm het internet dat eergisteren (30/03/2021)was weggevallen door een stroomonderbreking….via tel met jullie diensten kon men mij niet helpen dus was er een afspraak met een technieker voor hedenmorgen 1/04/2021..ook kreeg ik een nieuwe wi-fi booster toegestuurd die ik gisteren 31/03 mocht ontvangen.

vanmorgen om 8h16 kreeg ik tel. van de technieker dat hij onderweg was, om 8h44 kreeg ik terug een teltje van de techieker met de vraag welk huisnummer het was en of het adresnummer(54) naast het huisnummer 55 was??

om 8h48 kreeg ik terug een teltje met de vraag of het vlakbij de winkel Selection was en richting Buggenhout?? of richting Mechelen???,...Nogmaals uitgelegd waar het was, welke richting te rijden en duidelijk gezegd dat er een witte bestelwagen voor de deur stond. 8h57 was deze technieker hier….maar wat een arrogantie...jonge gast, schat zo een 25jaar...echt heel arrogant….stelde echt domme vragen, zoals waar staat de modem(hij stond er vlak naast) waarom gebruik je wifi en geen kabel enz...en wat met de tv...ik heb alles uitgelegd, ook dat de tv via kabel is aangesloten...en dat de wi-fi uitsluitend is voor het internet, ook uitgelegd dat door de vele problemen de laatste maaaaaaanden er besloten was om hier alles te vernieuwen, zoals de modem, decoder, booster en zelfs de stekkerdoos in de muur. en dat  de huidige modem een nieuwe is, dat de problemen er gekomen zijn door een stroomonderbreking , dat de tv nog werkt maar dat er geen internet is en dat zelfs vanop afstand door jullie hulpdienst via tel niet gevonden kon worden wat het probleem was en het daarom was dat hij naar hier is gestuurd...uiteindelijk de nieuwe wifi booster geïnstalleerd en dan heeft hij gezien dat er geen internetadres was, dus naar de nieuwe modem gegaan en daar het adres via de sticker terug ingevoerd en het probleem was opgelost...ook ik had dit kunnen doen moest men mij dat tijdens mijn telefonisch contact met jullie diensten had gezegd..na afloop zei deze jonge man mij dat het normaal tarief 89euro zou zijn voor zijn interventie maar dat hij dit als een storing zou noteren. uiteindelijk heeft deze interventie alles hooguit 10minuten geduurd..

zo mijn verslag van deze interventie die echt niet vriendelijk is verlopen, dit is mij maar 2 of 3 keer overkomen, in het algemeen zijn de interventies vriendlijke en gemoedelijk en vooral leerrijk verlopen.

Gegroet

A.Engelen


This topic has been closed for comments