Beste,
Alvorens ik een film wil huren, wil ik graag de trailer bekijken en dat lukt. Alleen staat de taal bij mij in het Frans en kan ik dit niet aanpassen. Hoe krijg ik dit aangepast naar het Nederlands of het Engels?
Beste,
Alvorens ik een film wil huren, wil ik graag de trailer bekijken en dat lukt. Alleen staat de taal bij mij in het Frans en kan ik dit niet aanpassen. Hoe krijg ik dit aangepast naar het Nederlands of het Engels?
heb jij het kunnen oplossen want ik heb dit ook en haat het om het in het Frans moet horen.
ik heb gisteren via een chat met een medewerker van proximus gesproken maar die kende er blijkbaar ook niks van zoals vele chats verlopen. ik merk op dat je op je telefoon kan kiezen tussen frans en Nederlands maar op mijn tv, terwijl alle instellingen op Nederlands staan, ik toch alleen de trailers in het Frans kan zien.
en blijkbaar reageerd niemand van de aangesloten proximus medewerkers op deze vraag hier,
hallo medewerkers, wij zoeken een oplossing aub
graag jullie kennis en medewerking gewenst.
dank u
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.