Vraag

Synchronisatie skynet

  • 27 January 2022
  • 6 reacties
  • 221 Bekeken

Aj jaren gebruik ik Skynet mail in Outlook en nu ook in 365. Nooit een probleem gehad.

Ik krijg nu plots de melding dat er 4000 ongelezen mails in de inbox zitten. Als ik die dan allemaal markeer en instel als gelezen verdwijnt de teller en zie ik de mails nog staan. Echter na terug openen van Outlook begint er terug een synchronisatie en staan de 4000 mails terug als ongelezen.

Ik heb de account al verwijderd en terug ingesteld maar na een tijdje als de synchronisatie gedaan is krijg ik terug 4000 mails als ongelezen. Iemand een oplossing voor dit probleem?


6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

FYI

Mail inbox verspringt naar ongelezen | Proximus Forum

 

Er zijn vele berichten aangaande problemen met Proximus mail (ook in/via outlook) op dit Nl en het Fr forum

Proximus (en Cisco) proberen het probleem voor blijkbaar een heel deel klanten op te lossen, blijkbaar zonder succes voor meerderen onder ons tot nu toe

 

geval per geval kan men blijkbaar wel een oplossing bezorgen, bericht van proximus forummedewerker:

GeertC schreef:

Sinds enkele maanden ervaren een aantal klanten mailproblemen die zeer uiteenlopend zijn. De oorzaak is een leverancier en met hem blijven we dit escaleren.

Je mag in het ticket tekstvak van het → ForumProfiel toevoegen wat zich er exact voor doet en sinds wanneer zodat we dit ook nog eens kunnen doorgeven aan onze engineers.

Alvast onze excuses voor het ongemak

Geert

lees ook deze laatste updateBelangrijke mededeling over het e-mail probleem en de oplossing ervan! | Proximus Forum

                          WebFormulier die je kunt invullen

Ik heb exact hetzelfde probleem. Merkwaardig dat zich dit plots voordoet, hoewel er niets aan de instellingen is gewijzigd. Ook verwijderen en herinstalleren van de account in Outlook 365 brengt geen soelaas. Hallo Proximus, wakker worden!

ter info: er wordt door Proximus ook gevraagd van mailadres door te sturen via    →    WebFormulier

Reputatie 7
Badge +5

@KM1 @Jef Van Eyck Kunnen jullie via bovenstaande link de gegevens doorgeven?

Telefonisch contact opgenomen en het schijnt opgelost te zijn.

Reageer