Skip to main content

Sinds kort hebben we een Samsung tv. Bij het tv-kijken via de V7C decoder hebben we af en toe last van haperend beeld. Ook de eerste seconden als er van zender wordt verandert, is de beeldkwaliteit niet goed.

De decoder is heropgestart, beeldverbeteraars staan uit en de resolutie staat op moment van schrijven 1080p50. Wat kan ik nog meer doen?

@HadewychT @DaisyS @Michael V 

Update: heropstarten V7C, resolutie op 4K 50p en Motion wazigheidsvermindering Custom 2 en Trilvermindering 1 heeft geen slecht effect.

@Andy_043 bedankt om te laten weten. 

Zijn er nog die deze problemen ervaren?

@HadewychT nemen jullie deze bugs mee voor een oplossing te vinden?

@Andy_043 Oeps, je Telenet app beter dan onze decoder, dat horen we hier niet graag 😉. Het wijst er wel op dat de kwaliteit van de verbinding op zich wel goed is. 

Ik zie dat je decoder niet rechtstreeks op je modem is aangesloten. Heb je de mogelijkheid om deze eens met een rechtstreekse kabel te verbinden om te testen of dat enige verbetering geeft ? Zo kunnen we de invloed van dat andere toestel uitsluiten. 

@rsca_rsca Ik heb een kleine wijziging op je lijn aangebracht die minder blokjes of stilstaande beelden zou moeten geven bij het zappen. Kan je dat eens uittesten ? 

@HadewychT  

Bedankt. We testen het uit.

@rsca_rsca @Andy_043 Je kan in de instellingen - support ook eens Clear data&herstart uitvoeren. 

@HadewychT  Het lijkt op het eerste zicht wat beter te zijn nadat je de kleine wijziging op onze lijn hebt aangebracht.

Volgens het Franstalige forum is men nu “APK 5.155.1 en cours de test interne” aan het testen.

@HadewychT 

Recent zijn we hier op het nieuwe platform gezet (software 6.155.1). Echter zijn er ook bij live-uitzendingen af en toe haperingen.

Reageer