Skip to main content

Hallo ,

laatste paar weken lopen de opnames vast bij het bekijken .

zwart beeld met een rondje dat draait en dan ineens “er is iets misgelopen” 

heel frustrerend omdat ik alles al gereset heb van toestellen en niet opgelost geraakt.

Tv box uitzetten en terug aanzetten en we kunnen terug de opname bekijken. 
dit is al een paar weken , kan dit opgelost worden Proximus ? 
mvg Thomas 

@Proxmus_Forummedewerkers  

 @Thomas roels  had hiervoor 2 dagen geleden een identiek bericht opgesteld → opnames lopen vast | Proximus Forum 


@Thomas roels 

Heb je de bbox (de modem) ook al eens herstart, samen met de decoder?

 

Geert


Ja allemaal al gedaan 


@Thomas roels 

Heb je de android decoder al eens een software reset gegeven via het menu zoals hierin uitgelegd?

Reset Android TV Box via de afstandsbediening - YouTube

 

Geert


Ook al gebeurd , het is echt vervelend 


@Thomas roels Krijg je een foutcode te zien onderaan in de linkerhoek van het scherm?


Reageer