goedemiddag….meer dan een jaar geleden had ik continu problemen op tv door storingen, onderbrekingen en ook stilstaand beeld of een doorlopende gekleurde lijn
Deze problemen zijn door meerdere interventies , door meerdere technici + het vervangen van Alle toestellen waarop de tv is aangesloten zoals de Wi-Fi booster, decoder, modem, muurfiche voor aansluiting van de kabel enz..Alles werd vernieuwd tot het opsplitsen van internet en tv !! Tot grote tevredenheid gedurende ± 2 weken dan begon alles terug opnieuw en terug een technici aan de telefoon die zei, oh ja juist de snelheid is te groot, ik weet niet meer in welke eenheid men daarover spreekt?, het is teveel te snel voor de tv alleen, dus deze snelheid vanop afstand verminderd en ja ik was weer tevreden want had geen problemen meer...TOT….vorige week, toen is alles opnieuw begonnen….beelds stilstand, gekleurde band over het scherm...maar vooral de stilstand gedurende verschillende seconden tot meer dan 30 sec. wat ik gemeten heb...ook vanmiddag tijdens het nieuws was dit zo...H22L Vervelend is dit...en belt men naar het nummer 0800 22 800 dat hangt men meer dan een half uur aan de wachtlijn!!
Ik hoop dat één iemand van Proximus dit leest en mij opnieuw kan helpen want begin het echt ...BEU...te worden!!