Ik kan enkel digitale radio via de SPDIF-uitgang (aangesloten op een versterker) beluisteren als ik mijn TV aan zet, zet ik de TV uit, dan wordt de SPDIF-uitgang niet aangestuurd zo blijkt.
Is dat een instelling?
Ik kan enkel digitale radio via de SPDIF-uitgang (aangesloten op een versterker) beluisteren als ik mijn TV aan zet, zet ik de TV uit, dan wordt de SPDIF-uitgang niet aangestuurd zo blijkt.
Is dat een instelling?
Daarom krijgen testers toegang tot specifieke V7 topics die alleen toegankelijk zijn voor de testers.
Om als testpersoon tot deze topics toegang te krijgen kan je u hier opgeven, zie uitleg >
https://nl.forum.proximus.be/aan-de-slag-op-het-forum-2/welkom-aan-de-nieuwe-testers-v7-48260#post637217
Daar worden dan o.a.de problemen met ander testers ook verder uitgewisseld enz...
Maar voor de vraag van
Heb je al eens de HDMI kabel aan decoder en tv eens uitgetrokken en terug ingeplugd of ander HDMI ingang nemen op je TV of als je een andere HDMI kabel hebt eens met die andere proberen. Al verdenk ik dit minder als reden aangezien het alleen je digitale Radio klank is waarbij je het voor hebt.
of Misschien gewoon eens de decoder resetten :da> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Een andere mogelijkheid is het installeren van de radioline app: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_radio/particulieren/support/televisie/tv-decoder-gebruiken/tv-functies/naar-de-radio-luisteren-via-uw-tv.html (nieuw tv-menu) en kijk of je dan nog geluid krijgt.
ja dat is natuurlijk het proberen waard maar dan moet je nog de reden vinden waarom het met de Radio zenders niet werkt, maar na al de voorgestelde testen kunnen mss uiteindelijk tot de conclusie komen…. modem en decoder heropstarten/resetten kan soms wonderen doen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.