Vraag

sinds vorigeweek fiber, maar de gevraagde tv pack is niet de juiste en ik betaal meer dan nodig is volgens mij...

  • 10 May 2022
  • 3 reacties
  • 174 Bekeken

Reputatie 2
Badge

hey,

sinds vorigeweek hebben proximus fiber komen installeren, alles werkt tiptop.

maar nu vandaag krijg ik mijn eerste nieuwe factuur en wat mijn opviel is dat de “ Multi NL boeket “

is geactiveerd, maar ik vroeg duidelijk aan de proximus mensen die hier alles komen installeren hebben om de “Pickx Mix” pack toe tevoegen aan mijn bundel.

Multi NL boeket kost volgens m’n factuur 16.95€ per maand extra, de Pickx Mix kost volgens de proximus website 10.99€ per maand.

films en series hoef ik niet, ik maak enkel gebruik van de extra documentaire kanalen zoals discovery science en ID channel e.d.

 

het scheelt toch 6€ op mijn factuur, dat kan ik dan later mss gebruiken voor een extra gsm abo bv.

 

kan dit aub aangepast worden

 

alsook vind ik vreemd als ik m’n bundel volledig opmaak op jullie website incl. pickx mix, incl, gsm abo 5€, incl. vaste telefoon en incl. maxi fiber, wordt mij getoont dat ik 89.99€ zal betalen, maar waarom is mijn factuur dan 108€ of 102€ moest dit effectief pickx mix zijn geweest ?

die prijzen kloppen toch niet ?

 

alvast bedankt


3 reacties

FYI: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers dit verder voor u kunnen onderzoeken van zodra ze hier de draad opnemen morgen.  

Reputatie 7
Badge +3

@Timpie Ik heb de Multi NL opgezegd via order R000000110000M6FWP en de nodige creditnota 7293177000,bedrag 18,65EUR hiervoor opgemaakt.De optie Pickx Mix heb ik in de plaats gezet.Deze is maximum binnen de 24u geactiveerd.De factuur was van 28/04/2022 tot 30/04/2022 en van 01/05/2022 tot 31/05/2022.Vandaar het verschil.Vanaf juni is de factuur telkens terug van 1 maand(voor Pickx Mix gaat deze wel vanaf 13/05/2022 aangerekend worden alsook de periode juni).Groetjes,Joel

Reputatie 2
Badge

Hartelijk bedankt Joel

Reageer