Vraag

serie opnemen enkel laatste seizoen

  • 8 June 2020
  • 5 reacties
  • 441 Bekeken

Ik ben nieuwe klant bij proximus, komende van telenet.

Daar kon ik bij het opnemen van een serie het seizoen kiezen, enkel het laatste dus, bij proximus worden alle afleveringen opgenomen, ook de oude en de herhalingen. wreed ambetant!

Ik las hier op het forum dat deze “ergernis “ al een 4-tal jaar bestaat en telkens met de uitleg dat de IT afdeling bezig is met een oplossing. Is er nu al een oplossing?

 

Mvg


5 reacties

Nog altijd niet, maar hoe ver ze hier mee staan of nog mee bezig zijn weet ik ook niet!

Reputatie 7
Badge +4

Bij ons worden inderdaad alle opnames opgenomen. Daar kunnen we helaas niets aan wijzigen. 

Ik had dezelfde vraag. Wat een teleurstelling! Als het bij Telent al zo lang kan, waarom dan bij Porximus: “kunnen we helaas niets aan wijzigen”? Hoe is dat toch mogelijk. Zoeken op titel is ook zoiets: bij Telenet kun je door meerdere malen op je afstandsbediening op bv 1 te duwen de letters A - B - C kiezen. Bij Proximus is dat nog zo’n verouderd systeem waarbij je met de pijltjes van letter naar letter moet bewegen :rolling_eyes:  Ik ben van vandaag klant, en moet wel zeggen dat die twee digen direct opvielen en echt afdoen aan de kwaliteit van de dienst...

Is hier nog steeds geen oplossing voor? 

FYI: tenzij de proximus forummedewerkers (die pas maandag terug langskomen hier) mij zouden tegenspreken is dit tot nu toe nog altijd niet mogelijk.

Reageer