Vraag

Serie opnames/tv replay op extra zenders

  • 9 June 2018
  • 5 reacties
  • 139 Bekeken

Beste

Sinds paar dagen proximus klant. Het is mij opgevallen dat bij de extra zenderpaketten voor kids er geen mogelijkheid is om serie opnames te doen of tv replay. Is dit bij iedereen zo of is er ergens iets mis met mijn configuratie?

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Met welke series / op welke kidszenders heb je dit net voor?
Nick jr. disney jr, boomerang, cn, disney channel, nicktoons. Pebletv, babytv... toevallig alle zenders in het all kids pakket.
Reputatie 7
Badge +4
Ik laat dit even nakijken door de bevoegde dienst, we laten je bericht van zodra we iets meer weten!
Ik laat dit even nakijken door de bevoegde dienst, we laten je bericht van zodra we iets meer weten!

Hallo
Is er al enige updatz? Anders bel ik eens met de klantendienst...

Bedankt

Davy
Reputatie 7
Badge +4
Het is wel zo dat tv replay niet op alle zenders beschikbaar is. Normaalgezien wel op Disney Channel, maar niet op Disney junior vb. Meer uitleg hierover vind je hier :

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_rep_ch/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-instellingen-en-functies/tv-functies/tv-replay-op-welke-zenders.htmlVoor de serieopnames heeft de dienst bij wie Linos navraag gedaan heeft, de vraag nog verder doorgespeeld naar de personen die dit platform beheren. We wachten nog op antwoord van hen.

groeten,

Hadewych

Reageer