Vraag

Serie NCIS New Orleans 5/5/2020 op zes

  • 11 May 2020
  • 5 reacties
  • 94 Bekeken

Ik heb alle afleveringen van NCIS New Orleans van 5/5/2020 op zes opgenomen.

Nadat ik de aflevering met nr S03E23 bekeken had wou ik die wissen en verder kijken naar aflevering S03E24 (Poetic Justice). maar heb blijkbaar de verkeerde gewist.

Hoe kan ik die aflevering bekijken?


5 reacties

deze profier weet het niet man ga naar orange toch in elkgeval beter dan deze betaal ook nog eens minder en op zes tv of zo kijk je op u kanaal en dan zie je wanneer u tv reeks terug speelt. je heb dan kans op u deel dat je hebt gewist terug te zien. en daar krijg je soms wel antwoorden op u vraag

FYI: Pro⌘ mag geen programma’s dat je gewist hebt terugzetten 

Morgen pas komen de mensen die van proximus zelf zijn, hier terug langs op het forum.

Mag dit dan bij Orange wel ?

martin dit zou u even aan orange moeten vragen

ik vroeg dit gewoon omdat ik dacht dat je ervaring had met Orange!

deze profier weet het niet man ga naar orange toch in elkgeval beter dan deze betaal ook nog eens minder en op zes tv of zo kijk je op u kanaal en dan zie je wanneer u tv reeks terug speelt. je heb dan kans op u deel dat je hebt gewist terug te zien. en daar krijg je soms wel antwoorden op u vraag

 

Reputatie 7
Badge +4

@Jean-Pierre Buys Sorry dat we je berichtje gemist hebben en er in mei niet op geantwoord hebben.

Afleveringen die foutief gewist zijn kunnen we niet terug op je decoder zetten. Hopelijk heb je ondertussen een manier gevonden om deze aflevering toch nog te kunnen zien (eventueel eens kijken op de site van de zender, of zoeken via Google). 

Reageer