Beantwoord

Serie geprogrammeerd als [korte termijn] wordt op harde schijf opgenomen

  • 21 November 2019
  • 37 reacties
  • 476 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb een V5 HD en ik nam gisteren 2 series op van Animal Planet. Namelijk Animal Cops Houston en Animal Cops Miami. Ik heb ze in de planning staan als [60 dagen], maar eens de afleveringen opgenomen worden, staan ze op [harde schijf]. Ik heb dat nog opgemerkt o.a. met [Het Nieuws van VTM 19], toen die titel werd veranderd, was de serie weg en moest ik hem opnieuw instellen. Ik had hem op 60 dagen ingesteld, maar hij wordt telkens op Harde Schijf opgenomen. In mijn instellingen staat nochtans dat een opname op 60 dagen moet worden opgenomen. Dat heb ik ook niet gewijzigd bij de programmatie. Wat kan ik hieraan doen?

icon

Beste antwoord door Elma 4 December 2019, 20:32

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

37 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Ik zal het nakijken want ik heb 2x V5 met HDD. Mijn opnames op de decoder waar er maar 3% vrije ruimte is, wordt enkel opgenomen in de cloud. Ik ga dit controleren met een andere V5 HDD decoder of er daar zowel op de HDD als in de cloud opgeslagen is.

dat is inderdaad interessant om weten alsook mss eens je software versie mededelen van de V5 decoder .

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb net een decoder gekocht op een 2de handssite. Ik zal vlug weten of het aan mijn huidige decoder lag.

Reputatie 7
Badge +4

Elma,

 

Aangezien decoders niet verkocht worden bij Proximus weet ik niet welke decoder je hebt gekocht.

V5 decoder.

Reputatie 7
Badge +4

@Elma , is het mogelijk om alles te beperken tot éénzelfde topic? Zo kunnen mijn collega’s en ikzelf ook beter volgen in de problemen. 

Reputatie 7
Badge +3

Charlotte.D Zoals ik geschreven had, heb ik een 2de hands decoder V5 HDD op de kop kunnen tikken, van iemand die zijn 2de TV heeft opgezegd en de decoder niet meer kan gebruiken. Het was nog een aangekochte. Hij komt morgen aan. Aangezien ik goed advies gekregen heb in het ander topic (op kijken blijven drukken tot de herhaling weg is en voor mij ook nadien op lange termijn bewaren), kan ik me beperken tot dit topic. Maar dat zal dan mogelijk ook opgelost zijn met die nieuwe 2de hands decoder.

Reputatie 6
Badge +3

Ik heb het gecontroleerd en beide decoders v5 met HDD hebben beide software versie: NTE_9.10.8.100 wanneer er onvoldoende plek vrij is dan wordt alles in de cloud opgeslagen en is zichtbaar op alle decoders om te bekijken via de cloud. Wanneer de oudste aflevering automatisch gewist wordt dan wordt het opgenomen op de HDD. Schakelijk je de optie uit om oude opnames te verwijderen bij weinig schijfruimte wordt er enkel maar in de cloud opgenomen.

Wanneer de oudste aflevering automatisch gewist wordt dan wordt het opgenomen op de HDD en je kunt hem dus niet bekijken op de andere decoder, zo is het toch ?

Reputatie 6
Badge +3

Inderdaad Martin, die aflevering is enkel maar opgeslagen op de HDD van die bepaalde decoder.

wel straf van die uitleg (van veel jaren terug wel) dat in dit geval er in parallel opgenomen werd, dus zowel op HDD als cloud zodanig dat je het ook op een tweede decoder kon bekijken, enfin soit ze zeggen dat je met vroeger niet kunt verder doen maar wel met heden en de toekomst :-)

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb mijn nieuwe decoder V5 HDD geïnstalleerd en ja, het lag aan de harde schijf. Dus case closed.