Kunnen jullie aub iets doen aan het schokkend beeld op mijn V7 ,is al een paar dagen aan de gang…
Enorm storend ...
Kunnen jullie aub iets doen aan het schokkend beeld op mijn V7 ,is al een paar dagen aan de gang…
Enorm storend ...
Mss moet je de bbox eens herstarten of zelfs resetten
Is je v7 rechtstreeks verbonden met de bbox met een utp netwerkkabel.
Morgen kunnende PX medewerkers ook je lijn bekijken of er problemen vast te stellen zijn.
Is al gereset, en is verbonden rechtstreeks met de bbox , en de bbox is ook al herop gestart ...maar noppes ..
En je gebruikt waarschijnlijk de bij de V7 decoder bijgeleverde HDMI kabel en geen oude kabel van de vorige oude decoders.
Mss moet je ook eens proberen van op je decoder de beeld resolutie eens op een vaste waarde te zetten ipv automatisch, of dit soms iets uitmaakt?
Ja, ik gebruik de bijgeleverde HDMI kabel..Resolutie veranderen maakt niks uit...
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.