Beantwoord

Regionale zender Ring TV kan niet opgevraagd worden

  • 18 September 2018
  • 9 reacties
  • 372 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Ik kan zowat alle regionale zenderprogramma's op vragen in on demand regionale zenders en bekijken zoals TV Bruzz RTV ATV TV Limburg enkel de zender Ring TV vind ik niet terug graag zou ik dan eens willen vragen als dit eens kan nagekeken worden.
icon

Beste antwoord door Charlotte.D 19 September 2018, 13:25

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Alain, goeiemorgen. Dit hangt af van de regio waar je lijnnummer is gelegen. Daar kunnen we helaas niets op aanpassen. Grtjs, Charlotte.
Reputatie 2
Badge
Alain, goeiemorgen. Dit hangt af van de regio waar je lijnnummer is gelegen. Daar kunnen we helaas niets op aanpassen. Grtjs, Charlotte. Alle andere regionale tv zenders kan ik toch opvragen enkel Ring Tv zit er niet bij. Ik denk dat er gewoon een fout ligt bij Proximus zelf. Bij Telenet kan je Ring Tv wel opvragen.
Reputatie 7
Badge +4
Alain, Ring-TV is een Belgische regionale televisiezender die uitsluitend nieuws uit het arrondissement Halle-Vilvoorde brengt. Dus iedereen in de regio Brussel kan deze zender ontvangen. Net zoals WTV voor u niet zichtbaar zal zijn en voor mensen in West Vlaanderen ATV en dergelijke niet zichtbaar zijn.

De regionale zenders zijn gelinkt aan het lijnnummer en het lijnnummer is gelinkt aan de regio waarin u woonachtig bent. Grtjs, Charlotte.
Reputatie 2
Badge
Alain, Ring-TV is een Belgische regionale televisiezender die uitsluitend nieuws uit het arrondissement Halle-Vilvoorde brengt. Dus iedereen in de regio Brussel kan deze zender ontvangen. Net zoals WTV voor u niet zichtbaar zal zijn en voor mensen in West Vlaanderen ATV en dergelijke niet zichtbaar zijn.

De regionale zenders zijn gelinkt aan het lijnnummer en het lijnnummer is gelinkt aan de regio waarin u woonachtig bent. Grtjs, Charlotte.
WTV kan ik opvragen hoor en het nieuws bekijken net zoals TV Oost en ATV RTV Kempen en TV Limburg en TV Bruzz. Het is de op aanvraag en dan naar regionale zenders gaan dat bedoel ik.
Reputatie 2
Badge
https://atv.be/info/faq
ATV op aanvraag
Kijkt u digitaal? Dan kan u via de TV-theek van Telenet of Proximus TV op aanvraag nieuws en afleveringen herbekijken. En dit dus ook als u niet binnen het zendgebied van ATV woont. Het nieuws herbekijken is gratis. Programma's bekijken is betalend (€ 0,50 per aflevering).

Dat gaat met alle zenders dus het logo van Ring TV zie ik er wel ook opstaan maar ik vind het niet terug tussen de zenders. Kijk maar WTV kan ik dus het nieuws herbekijken. En ik woon in Brabant.
Deze zenders kan ik opvragen.
ATV
AVS
BRUZZ
ROB TV
RTV
TV Limburg
TVO

Deze 2 dus niet.
Ring TV
Focus TV WTV
Reputatie 2
Badge
Kijk maar.
Reputatie 2
Badge
En dit zie ik eerst.
Reputatie 7
Badge +4
Alain, dit zien wij inderdaad ook. Maar helaas heeft Ring TV beslist om hun zender nog niet via de Op Aanvraag open te stellen. Wij hopen dat dit in de toekomst nog komt, maar kunnen hier momenteel nog geen antwoord op geven. De zenders beslissen dit nog altijd zelf. Grtjs, Charlotte.
Reputatie 2
Badge
laat ons hopen dan want bij telenet zit die wel in de op aanvraag

Reageer