Vraag

rare zaken

  • 16 April 2022
  • 2 reacties
  • 77 Bekeken

Reputatie 6
Badge +2

Het zijn rare vogels bij Proximus.

Gisteren rond 16.00 uur stelde ik vast dat ik niet meer terug kon in de programmagids. Concreet : het was onmogelijk om om 16.00 uur het journaal van de VRT van 13.00 uur te bekijken. Ook dat van vtm niet. Zelfs Ketnet niet. Ik kon niet meer terug in de tijd. Waarom? Volgens het foutbericht was de server niet beschikbaar. Uiteindelijk bel ik naar de helpdesk 080022800. Na allerlei nummers te hebben gedrukt dacht ik verstaan te hebben dat ik snel zou worden terug gebeld. Een uur later kon ik wel terug in achteruit, mijn probleem was opgelost. Gebeld werd er niet meer. Maar gebeld werd er deze morgen. Door Proximus sa nr 022354000. Daar ik te laat was om te antwoorden heb ik zelf terug gebeld, maar de dienst was niet beschikbaar was het antwoord. Maar wat later belde een brave mijnheer weer terug, de dienst was blijkbaar wel beschikbaar. Ik vond het allemaal wat raar, maar mijn probleem is opgelost. 


2 reacties

Er zijn gisteren wel problemen geweest met bepaalde servers, enfin ook werd dit nog door anderen gemeld en ook i.v.m. met dit telefoonnummer dat maar effen belt en waarop je dan niet kunt terugbellen.

Reputatie 7
Badge +3

@Cvanloon 

sorry voor de “rare zaken”

gelukkig is het wel opgelost.

groetjes

Tina

Reageer